Prima pagină > Fun, Quotes > I’ll be fine…

I’ll be fine…


–          I’ll be fine.  Alright? Really everyone. I hope she will be very happy.

–          No, you don’t.

–          No, I don’t. To hell with her! She left me.

 

~ Friends

Categorii:Fun, Quotes Etichete:, ,
  1. Cristian
    30/07/2012 la 11:57 am

    Long time no see, mi-a fost dor de tine. Ce mai faci ?

  2. 20/09/2012 la 9:29 pm

    Ah thanks, am fost ocupata cu diverse…Si mie imi e dor de toata lumea care obisnuia sa treaca pe aici…
    Tu ce mai faci?

  3. 28/09/2012 la 8:04 pm

    Bine si eu, ocupat de cateva luni cu munca, facultate si treaba de zi cu zi. Plec dimineata si ajung seara tarziu obosit, iar a doua zi repet „distractia”.

  4. 30/09/2012 la 8:09 pm

    Oh well, I guess thats just life…Cam asa am fost si eu in ultimul timp. Sper sa iti iasa sa jonglezi cu toate si sa iti mai ramana ceva timp si de relax and have fun.

  5. 30/09/2012 la 8:42 pm

    Timp de distratie, relaxare ar fi dar in ultimul timp prefer sa stau sa ma odihnesc.

  6. 22/05/2013 la 12:03 am

    Din septembrie 2012,
    Au trecut 7 luni.
    Un post, o vorba, o soapta
    N-am mai auzit de la tine
    Ce s-a intamplat cu tine
    Cu zilele care asteptai cu nerabdare
    Sa dai veste lumii
    Ce s-a mai intamplat
    Au trecut 7 luni
    Si noua ne e dor de tine
    Te asteptam inapoi
    Cu bratele deschise
    Si cu ochelarii pregatiti
    De o noua aventura
    In ‘lumea ta’

  7. 28/08/2013 la 6:48 pm

    so1cristian :

    Din septembrie 2012,
    Au trecut 7 luni.
    Un post, o vorba, o soapta
    N-am mai auzit de la tine
    Ce s-a intamplat cu tine
    Cu zilele care asteptai cu nerabdare
    Sa dai veste lumii
    Ce s-a mai intamplat
    Au trecut 7 luni
    Si noua ne e dor de tine
    Te asteptam inapoi
    Cu bratele deschise
    Si cu ochelarii pregatiti
    De o noua aventura
    In ‘lumea ta’

    Oh you are so cute. Ma bucur ca imi simte cineva lipsa. Adevarul este ca, am uitat de blog, m-am pierdut in munca, in oameni, in diverse activitati, desi sa stii ca deseori imi lipseste.

  8. 24/11/2013 la 2:43 pm

    La Multi Ani !🙂
    Stiu ca esti scorpion (ca si mine de astfel) si ziua ta este in aceasta perioada.
    Apropo, as dori sa pot vorbi cu tine, un id de mess se poate sau cer prea mult ?🙂

  9. 24/11/2013 la 8:09 pm

    Buna,

    Mersi frumos. Ai dreptate, a fost ziua mea zilele trecute (pe 21).😀 Nu ma asteptam ca cineva de aici sa tina minte.
    Eu nu stau pe yahoo, in schimb imi mai petrec timpul pe skype. O sa iti trimit un mail cu id-ul.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

