Prima pagină > Fun > Strengar

Strengar


Dupa cateva analize intense, de fapt mai degraba dupa un moment de „out of focus”. Stiti momentul ala in care nu va ganditi la ceva anume ci mai degraba la o gramajoara de chestii dar intr-un mod degajat – out of focus, asteptand ca ceva sa rasara din multime. Intr-unul din momentele alea mi-am dat seama cat de mult imi place cuvantul strengar. As putea spune chiar, ca este unul dintre favoritele mele. Adica nu vi se pare ca acest cuvant este macar un pic, oarecum, cat de cat, intr-un fel strengar. Amazing discovery. Cuvantul strengar, el insusi este strengar. Merge strengar printre celelalte cuvinte, zambind strengar cuvintelor dragute care danseaza in mijlocul camerei, avand o privire strengara atunci cand se apropie de prietenii lui mai putin strengari. Este dragut, singur, doar este un strengar, the word you wanna be.

~Cat de strengar.

~Cat de strengar din partea mea ca am evidentiat asta.

Categorii:Fun Etichete:, , ,
  1. Cristian
    13/07/2012 la 3:36 pm

    Pff, mi-e dor de scrierile tale si de tine😦

  2. 20/07/2012 la 10:44 pm

    Cristian :

    Pff, mi-e dor de scrierile tale si de tine :(

    Si mie imi e cam dor, dar mi-am iesit din mana.😀

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

