Prima pagină > Photo session > Pe principiul Pepsi~Cola

Pe principiul Pepsi~Cola


Adica pe principiul ~ Pe vremea cand cumparam like-uri de la florarie

Mai exact si mai on-topic ~ Pe vremea cand nu aveam mp3 player, scoteam pick-up-ul…

~ Pe vremea cand nu mixa Villalobos

~ Pe vremea cand nu aveam compact discuri ci doar…vinil

~ Pe vremea cand nu aveam sistem 5.1…

si nici egalizator

Dar acum suntem pe vremea in care avem camere digitale, bloguri si … amintiri. Enjoy !🙂

Camera foto: Nikon Coolpix L120

  1. Flavia
    05/07/2011 la 10:19 am

    Foarte faina aceasta campanie. Am vazut-o pe pagina lor de Facebook. Pepsi ne aduce aminte de anii plini de inocenta, anii in care inca mai visam, anii in care copilaria era copilarie, anii in care stateam doar pe afara…anii aceia frumosi.🙂

  2. 05/07/2011 la 5:50 pm

    Da, si mie mi se pare foarte buna aceasta campanie. O vad aproape zilnic la metrou la Unirii. Eu zic ca prinde foarte bine felul in care ei relationeaza cu consumatorii. Imi este dor de anii in care copilaria era copilarie…

  3. dionis
    27/07/2011 la 7:55 am

    :)) butonoaiele din ultima fotografie apartin cumva unei „Traviata” ? si de nostalgie… parca mai au si ai mei vreo cate zeci de discuri de vinil , mi-as pune pe pereti asa intr-un aranjament arhitectural😉

  4. Casaubon
    09/02/2012 la 9:06 pm

    Nu stiu cum am ajuns aici, nu am citit nimic din articol (desi cred ca este interesant dupa numele blogului), dar pozele cu vynilurile m-au cucerit.

  5. 26/03/2012 la 7:58 pm

    Multumesc, ma bucur ca ti-au placut.🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

