Melodia zilei


Because sometimes a girl just needs a song…

 

P.s. Nu sunt melancolica ci doar mandra de (re)descoperirea mea, EiCheiEi mi-am bagat nasul in folderele de muzica create acum multi ani.

P.p.s. Am vrut sa bag wicked game de la H.i.m. dar am avut parte de razbunarea Youtube-ului. Stiti voi, chestia aia enervanta care o face el atunci cand te pune sa dai un click in plus, ca sa asculti melodia direct pe siteul lui.

  1. dionis
    28/02/2011 la 10:33 am

    youtube sucks … daca era Justin Bieber te lasa sa postezi. Da’tu nu si nu, ai ales sa-l superi cu HIM …

  2. Cristian
    01/03/2011 la 11:17 pm

    Prima oara n-am putut observa melodia, oricum, La Multi Ani de 1 Martie }{

  3. 02/03/2011 la 3:07 pm

    @dionis Da, daca eram nebuna dupa un pustiulica de 15 ani sau cat o avea ma lasa sa il promovez. Dar in cazul asta nu se poate.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

