Prima pagină > Vise, ganduri si secrete > Paint you, paint me

Paint you, paint me


Daca as putea te-as picta in sute de culori ca atunci cand ma uit la tine sa  pot simti aceeasi bucurie pe care o simt atunci cand vad un curcubeu dupa o ploaie calda de vara. Te-as face rosu ca sa imi pot aminti de pasiunea pe care o trezeai in mine. Te-as contura alb ca sa imi amintesc de cat de fragil e un ghiocel, cat de fragili suntem noi. Te-as face albastru ca sa trezesc serenitatea din mine pe care o starneste un cer senin. As adauga violet ca sa imi aminteasca de numeroasele rasarituri de soare pe care le-am privit. Te-as face galben ca sa imi aminteasca de chitara aceea a noastra care imi alinta urechea ca si vorbele frumoase.   Te-as stropii cu verde ca sa pot simti iar mirosul ierbii. Te-as face negru ca sa te pot ascunde in noapte.

  1. dionis
    18/02/2011 la 10:02 am

    🙂 si ai purta cu tine mereu culorile astea ca sa iti pictezi o lumea doar a ta ?

  2. 18/02/2011 la 4:41 pm

    Absolut.😀

  3. Cristian
    20/02/2011 la 9:11 pm

    Ziua ti-o poti colora oricand, e nevoie de vointa ^.^

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

