Prima pagină > Fun > Ghiocei

Ghiocei


Ok, deci e oficial. Azi am vazut cel de-al doilea ghiocel pe anul asta. Astia si-au facut o secta si au iesit mai devreme din tufisuri ca sa ne panicheze. Adica ajungi sa te intrebi ce e in neregula cu lumea asta daca vezi ghiocei in metrou in ianuarie. Tin minte prima oara cand l-am vazut. Eram in metrou si citeam. Am ridicat privirea ca sa verific statia. Si atunci l-am vazut. Era in fata mea. Ghiocelul. Mi-am afisat o privire nedumerita si l-am intrebat:

Prietene, ce faci afara?
Pai ce sa fac, ma plimb cu fata asta draguta.
Bine, bine, dar…e ianuarie, stii asta, nu?
Da, dar m-am saturat sa stau sub pamantul ala rece in asteptarea primaverii care, la voi intarzie intotdeauna. Vedeti daca ati dat clima peste cap? Voi cu poluarea voastra.

M-am conformat si am crezut ca este un incident izolat. Pana azi. La unirii a urcat ghiocelul in mana altei fete. Atunci m-am panicat si am fugit acasa. Serios acum, cine da ghiocei pe sub mana?

*Acest text este un pamflet.  A se trata ca atare.

Categorii:Fun Etichete:, , , , ,
  1. 25/01/2011 la 11:03 am

    aaa..si eu am vazut saptamana trecuta un buchetel firav de ghiocei, pe tejgheaua unui fast-food. primii pe anul asta! cred k doar ce ii primise sefa ca era prin zona si cauta un pahar.. 8->

  2. 25/01/2011 la 11:06 am

    Sunt peste tot.😀 Invazie de ghiocei.

  3. 30/01/2011 la 2:09 pm

    vreeeau si eeeeeuuu:((( dar care sa aduca primvara prin parfumul lor, nu d-aia chinuiti saracii de florarese in buchetele anemice😀 sunt pretentioasa, stiu!

  4. 06/02/2011 la 4:51 pm

    @isabel Cu ghiocei sau fara, vreau sa vina primavara mai repede! Ugh urasc iarna. Vreau sa vad copacii din dreptul geamului meu cum inverzesc. Vreau sa respir aerul specific primaverii. Vreau sa renunt la toate hainele groase.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

