Love is free ?


Este una din noptile acelea tarzii in care nu faci altceva decat sa butonezi telecomanda. Kiss tv – noua melodie a lui Smiley. O mai ascultasem pana acum dar asta seara m-am uitat la titlu si mi-am zis -bullshit- Love is for free?

Nu stiu cum de nu m-a lovit pana acum, poate ca nu eram in dispozitia mea critica. Love is not for free ci iti mananca cele mai multe resurse. Parerea mea sincera este ca platesti cu varf si indesat. Nu se pun la socoteala timpul mancat, munca depusa, luptele interioare si cele exterioare? Toate vorbele frumoase, gesturile si sacrificiile? Toata rabdarea, toanele, defectele pe care trebuie sa inveti sa le iubesti de asemenea?

Da, sigur, se presupune ca merita. Merita o luna, doi ani, cinci. Poate merita pentru tot restul vietii tale daca ai noroc. Dar daca nu merita? Exista si varianta asta. Daca aceasta iubire care in fond este gratis, te consuma prea mult? Sau daca consuma degeaba? Ca si becul meu de pe hol. Daca arde in gol pentru ca nu este nimeni acolo sa beneficieze? Pentru ca evita sau pentru ca nu stie ca este acolo.

Seriously. Love is free ? Free-will poate.

P.s. Imi place de Enrique si Ciara. They are taking back their love. Oameni destepti. Dragostea lor are valoare nu e for free.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

