Premiu


Dupa ce intri in blogosfera si incepi sa aberezi, sa povestesti, sa iti dai cu parerea, vine un anumit moment cand un alt blogger vede un anumit potential in scriiturile tale, in cazul meu acesta fiind Semafor care mi-a facut placuta surpriza sa imi acorde un premiu. Superior Scribbler Award. Pe aceasta cale vreau sa ii multumesc pentru acest premiu si pentru timpul pierdut pe umilul meu blog.

Si ca sa respect regulile care insotesc acest premiu, trimit la randul meu catre alti bloggeri aceasta apreciere. Acestia fiind Marylina pentru felul ei inteligent si amuzant de a scrie si pentru iubirea sa fata de cuvinte, Cristian Lisandru si Dioscoride pentru imaginatia si iubirea pe care o depun pentru fiecare articol in parte, Invizibilul3 pentru ca nu a uitat cum e sa fi copil si pentru ca este mereu in cautarea sufletului pereche. Mai sunt cateva reguli atasate de acest premiu, asa ca le prezint in continuare pentru cei ce trebuie sa il preia:

1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie sa dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali;
2. Fiecare S.S. trebuie sa isi creeze o legatura pe net la blogul (si autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul;
3. Fiecare S.S. trebuie sa isi prezinte premiul pe blog si sa adauge link catre acest post care ne explica ce este cu premiul;
4. Fiecare S.S. care a castigat premiul este rugat sa viziteze acel post si sa isi adauge numele la Mr. Linky List
5. Fiecare S.S. trebuie sa posteze aceste reguli pe blogul lui.

P.s. Nu am uitat sa numar, stiu ca am trisat putin si am numit numai patru bloggeri dar din micutul meu blogroll, acestia cred ca sunt niste scriitori speciali.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

