Prima pagină > Fata in fata cu mine > Povesti in bucuresti

Povesti in bucuresti


Tocmai am venit de la expozitia de fotografie „Povesti in Bucuresti”. Nu a fost tocmai ce ma asteptam, dar poate ca asteptarile mele au fost prea mari. De curiozitate am fost sa imi vad orasul atarnat pe cativa pereti. Bucurestiul din spatele pietelor, bulevardelor. Orasul zgomotos, aglomerat, dur. Orasul nostru indesat intr-un spatiu mic si calduros. Interesanta idee. Dar inca nu m-am decis daca a meritat sa ies din casa pe ninsoarea asta. Nu am fost dezgustata, dar nici foarte incantata. Cred ca totusi se putea mai bine de atat. Ce au vrut ? Sa identifice tipologii de spatii urbane aparute in uzul cotidian. De ce? Pentru a descoperi un oras familiar si strain, trait de noi si apoi gandit de arhitecti. Cum? Prin povesti, interviuri si explorare urbana. Vernisajul a avut loc pe 15 ianuarie dar expozitia este deschisa pana pe data de 22. Pentru cei interesati, puteti merge la Sala Octav Doicescu (Teatrul Act, Calea Victoriei 126).

 

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

