Prima pagină > Fata in fata cu mine > Examen – Pierrot – Eminescu

Examen – Pierrot – Eminescu


Azi (de fapt ieri, fiindca este deja o noua zi, e dupa 12.00 iar eu sunt inca treaza dar extenuata) am avut o zi plina. Desi a fost sambata, m-am trezit la 8.30 ca sa merg sa imi dau primul examen pe anul acesta. M-am grabit sa ajung acolo cat mai devreme pentru a scapa de povara cat mai repede. Desigur, Spiru Haret avea alte planuri pentru mine. Acelasi incident ca si anul trecut. Aveau netul picat in toata facultatea asa ca era mare agitatie mare pe toate holurile. Mi-am pierdut ceva timp pe acolo pana cand m-am decis sa merg la secretariat sa aflu ca examenul va fi reprogramat. Alta incurcatura in programul meu, dar nu ar fi prima oara cand se intampla asta. Am plecat spre casa iar la statia de metrou Unirii 2 m-am oprit pentru a savura mica piesa de teatru a celor de la Teatrul Masca. Pierrot lunatecul. O incantare totala. Am stat si am savurat pana in ultima clipa impreuna cu alti bucuresteni nu prea grabiti in acea dupa-masa. La sfarsit ei si-au facut loc printre spectatori si au disparut in zare prin multime, metrouri si agitatie. Cel din urma fiind maestrul Mihai Malaimare care a tinut sa dea mana cu spectatorii de pe margine. Pentru cei interesati astazi 17 ianuarie mai are loc o reprezentatie la Unirii 1 la metrou la ora 12.30. Jazz cu Mircea Tiberian.

Seara mi-am incheiat-o la Cenaclul de seara in cadrul facultatii de litere in cinstea sarbatoririi a 160 de ani de la nasterea lui Mihai Eminescu. Seara s-a deschis cu cateva poezii recitate de 4 elevi din clasa a patra. Au fost foarte draguti si si-au dat silinta. Apoi cativa profesori si scriitori ne-au delectat cu cateva informatii si pareri asupra vietii eminesciene. O profesoara m-a impresionat foarte mult deoarece parea o adolescenta indragostita pana peste cap de Eminescu. Putea spune ca ii cunoaste viata acestuia pe de rost si il considera o adevarate divinitate. Se vedea o anumita pasiune in ochii dansei atunci cand vorbea despre el si nu permitea ca cineva sa ii pangareasca memoria asa cum au facut domnii de la Muzeul National al Literaturii Romane intrebandu-se daca Eminescu este intr-adevar poetul nostru national.

 

Acum sunt obosita dar in zilele urmatoare poate voi mai reveni asupra subiectului. Noapte buna.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

