Acasă > Realitate > Cum treci peste o despartire?

Cum treci peste o despartire?


Download: damien-rice-the-blowers-daughter.jpg

 

Dupa intensa cautare a acului in carul cu fan ai reusit sa gasesti dragostea. Ai apucat sa o simti cum iti curge prin vene. Sa simti cum te schimbi ca persoana pentru altcineva. Cum aspiri la tot ce este mai bun pentru voi. Ai simtit fericirea si durerea. Ai strans cele mai frumoase amintiri si inca zambesti cand te uiti in urma si iti amintesti de perioada aia. Dar ce se intampla cand ceva nu mai merge bine si ramai singur? Nimeni in jur iar lumea asa cum o stii se naruie. Simti o durere imensa si o disperare nemarginita. Esti iar singur. Ai facut tot ce puteai face. Te-ai umilit, ti-ai calcat in picioare demnitate dar asta nu ti-a adus linistea inapoi. Relatia s-a incheiat. Nu una oarecare, ci cea mai importanta care ti-a lasat un semn si te-a schimbat. Asa ca am ajuns in punctul pe care vroiam sa il detaliez azi.

Se zice ca speranta moare ultima si vorbele astea rasuna de undeva din strafundul nostru cateodata sau chiar daca nu o fac tot raman undeva ascunse. Intr-o situatie in care pierzi ceva, chiar daca iti doresti cu adevarat ca asta sa nu se intample dar nu ai control asupra situatiei, nu iti ramane decat sa speri ca totul va fi mai bine.

Toata lumea atunci cand trece printr-o despartire are tendinta sa il excluda pe respectivul din viata sa. Anumite locuri sunt interzise, incerci sa nu te mai gandesti la el, ii stergi pozele si poate reusesti chiar sa ii dai ignore si sa ii treci numarul de telefon pe lista neagra. Iti spui ca totul va fi bine si ca nu te-a afectat asa de rau precum cred cei din jur. Nu ai nevoie de consolare pentru ca tu esti puternica si nu poti lasa pe nimeni sa vada cat suferi. Asa ca iti reprimi sentimentele. Taci si inghiti sperand ca in timp totul va fi bine. Adevarul este ca desi ai vrea sa uiti, nu poti. Te minti singura. Nu stergi nimic cu adevarat, pentru ca nu poti. Si nu dai ignore nimanui, poate folosesti doar invisible in privinta caruia oricum te razgandesti pentru ca undeva in adancul tau speri ca maine te vei trezi iar totul va fi bine si iti vei recapata relatia inapoi. Iti faci rau pentru ca inca esti intr-o lume paralela in care totul se rezolva. Pentru ca inca esti in negare.

Am incercat si eu toate astea si m-au ajutat pe moment. Toti credem ca e metoda cea mai buna de a uita pe cineva. Dar nu, nu este deloc cea mai buna metoda. Cel putin nu in prima instanta. Va fi usor pe moment dar pe termen lung te va afecta. Pentru ca daca ascunzi ceva, asta nu inseamna ca si dispare definitiv. Mai ales cand vorbim de o fiinta. Pentru ca urmatorul pas este furia vei incerca sa dai vina pe cineva pentru toata nelinistea ta. Si cineva va trebui sa si plateasca pentru ea. Vei sari din relatie in relatie in cautarea cuiva mai bun. Vei ajunge sa compari si sa te gandesti la ceea ce nu mai ai sau nu ai avut niciodata. Vei ajunge sa ranesti si tu la randul tau fara sa iti dai seama cat de rau o faci. Singura scapare din situatia asta este sa te indragostesti sau sa treaca atat de mult timp incat sa uiti. Dar nu ai vrea sa te chinui singura luni, ani intregi, nu?

Cred ca am descoperit o metoda mai buna de atat. In primul rand trebuie sa constientizezi ca nici o despartire nu e usoara. Da, e greu de acceptat dar nici o alta alternativa din pacate. Cel mai bine este sa iti acorzi atat timp cat ai nevoie pentru a suferi. Sa plangi atat de mult cat ai nevoie. Sa ai cu cine sa vorbesti si sa spui tot ce nu ai spus niciodata. Chiar iti confera un sentiment de eliberare. Daca te face sa te simti mai bine poti scrie e-mailuri furioase care desigur vor ramane in drafts. Sau poti tine un jurnal. Fii cat mai sincera si vei ajunge sa te cunosti mai bine pe tine insati. Totusi am invatat ca indiferent cat de mult suferi, lumea nu se va opri in loc pentru durerea ta dar si ca poti continua inca mult timp dupa ce ai spus ca nu mai poti.

Nu incerca sa iei legatura cu el, sa negociezi o noua relatie. Nu incerca sa te gandesti la motivul pentru care v-ati despartit pentru ca cel mai probabil vei lua toata vina asupra ta si asta e ultimul lucru care lipseste, sa te simti vinovata. In schimb poti sa te gandesti la toate defectele lui, toate lucrurile alea marunte care nu iti placeau si in final partea lui de vina in relatie. Nu e sanatos sa dai toata vina pe el dar nici sa o iei asupra ta. Realismul e cel mai bun, chiar daca in momentul acela totul e confuz si e greu.

Se zice ca atunci cand ai de-a face cu o fantoma, ceea ce trebuie sa faci in cazul acela este sa te confrunti cu ea, sa ii recunosti prezenta si sa ii dai drumul. Asta trebuie sa faci si in cazul asta. Sa te confrunti cu situatia, cu amintirile, sentimentele si resentimentele, sa ii recunosti prezenta in viata ta si felul in care te afecteaza. Si in final, atunci cand esti pregatita sa le dai drumul si sa uiti. In tot procesul asta trebuie sa faci ce poti mai bine pentru a il scoate putin cate putin din sistemul tau. Sa iti gasesti activitati care te fac sa te simti mai bine. Noi hobbyuri. Sa ai grija de tine. Sa stai in preajma persoanelor iubite. Sa zambesti atunci cand privesti in urma si sa te convingi ca esti mai buna de atat. Dar din momentul in care ai facut asta nu mai e cale de intoarcere. Asta e momentul sa stergi tot si sa il exilezi din viata ta. Si lucrul la care cu siguranta nu ar trebui sa te gandesti este posibilitatea unei impacari. Oricine care te face sa suferi nu mai merita nimic din partea ta. Gandeste-te daca esti dispusa sa mai treci inca o data prin aceeasi suferinta.  Si cand crezi ca ai mintea mai limpede sa te gandesti daca a meritat. Mentine o atitudine pozitiva si renunta la regrete.

 

“… e aşa de important să laşi anumite lucruri să treacă. Să le dai drumul. Să te desprinzi de ele. Oamenii trebuie să înţeleagă că nimeni nu trişează, uneori câştigăm, alteori pierdem. Nu aştepta să ţi se dea ceva înapoi, nu aştepta să ţi se recunoască efortul, să ţi se descopere geniul, să ţi se înţeleagă iubirea. Încheie nişte etape. Nu din orgoliu, din neputinţă sau mândrie, ci pur şi simplu pentru că acel lucru nu se mai potriveşte cu viaţa ta. Închide uşa, schimbă discul, fă curat în casă, şterge praful. Încetează să mai fii cine erai şi transformă-te în cine eşti!”

Paulo Coelho ‘Zahir “

 

P.s. Nu am facut discriminare. Nu m-am adresat exclusiv femeilor. Situatia poate fi invers oricand.

 

  1. liliana
    24/01/2010 la 12:14 am | #1

    Si eu trc prin asa ceva sau poate mai rau:cuvinte foarte urate uneori si bataie
    dar acum nu mai suport am ajuns uneori sa ma gendesc si la moarte.Sunt foarte confuza nu stiu pe ce lume traiesc.am ajuns la final.

  2. 24/01/2010 la 1:45 pm | #2

    Nu ai de ce sa suporti asa ceva. Gandeste-te la tine, meriti mai mult. Esti foarte confuza acum dar incearca usor usor sa iesi din asta si vei vedea viata mai bine. Nu are nici un rost sa te gandesti la moarte.

  3. 28/02/2010 la 11:09 pm | #3

    Buna, am vazut acum ca mi-ai lasat un comm mai demult…ce sa zic, ma bucur ca te-am descoperit, scrii super si pari asemenea mie, poate pt ca esti tot zodie de apa :) Ma regasesc in multe din postari, mai ales in asta…Imi place cum spui lucrurilor pe nume si ma bucur ca ai puterea asta…eu momentan trec printr-o perioada grea d.p.v. al relatiei si ma incearca mai ales sentimentul de vinovatie… Mi-a placut cel mai mult citatul din Coelho : Incheie niste etape. ..Asta si doresc sa fac, dar nu pot trece peste faptul ca ranesc pe cineva prin asta… In fine, sper ca nu te-am obosit cu catharsisul meu :D Succes in continuare!

  4. 01/03/2010 la 7:34 pm | #4

    Buna. Ma bucur tare mult ca iti place ceea ce scriu si mai ales ca te regasesti in scriiturile mele. Macar puterea asta mi-a mai ramas, sa scriu, sa spun ce simt si ce stiu. Tuturor ne e greu cand ne confruntam cu o despartire. Succes si tie in tot ce iti propui !

  5. timeA
    07/07/2010 la 10:49 am | #5

    salut, ai scris super nu imi vine sa cred ca mai exista cineva care simte ca si mine :( promit ca o sa incerc toate metodele tale ca sa trec pestesper sa reusesc. vreau sa te intreb ceva, oare daca ma inatlnesc cu el deoarece nu am incotro ma afecteaza? chiar daca eu incerc sa constientizez ca s-a terminat? deoarece in anumite inprejurari sigur am sa ma intalnesc cu el si nu stiu in ce masura e ok. mersi mult.

  6. 09/07/2010 la 10:47 pm | #6

    Buna TimeA, ma bucur ca ti-a placut si poate ti-a fost de folos. Cat despre intalnit, cu siguranta o sa te afecteze. Cel mai bine este sa incerci sa eviti pentru ca va fi greu sa treci peste daca il vezi si rascoleste tot ce simti. Stii si tu vorba aia : ochii care nu se vad se uita. Succes

  7. giugiuka
    05/12/2010 la 10:21 pm | #7

    buna..am citit asta fiindca in aceste momente trec prin asa cv…si e insuportabil…simt cum cv imi strapunge sufletul…nu’mi pot opri lacrimile…nuj ce sa fac sa uit de tot…sa nu ma mai gandesc…si sunt constienta ka am sa sufar ceva timp….si apoi am sa reusesc sa trec peste…pur si simplu am avut o relatie de 8 luni..si a fost primul baiat pe care lam iubit…pot sa spun ka el m’a iubit mai mult…si totusi a gresit mai mult…l’am iertat de atatea ori dar pur si simplu numai pot…sper sami fie de ajutor ce ai postat..multumesc mult

  8. 12/01/2011 la 12:46 am | #8

    Te inteleg perfect prin ce treci. Si mai stiu ca prima iubire e aproape imposibil de uitat. Dar timpul vindeca toate ranile. Stiu ca e greu si nu am ce zice pentru a te face sa te simti mai bine. Dar daca esti suficient de puternica ca sa poti vedea cand este necesar sa pui punct, sa treci mai departe, sa treci la ceva care iti face bine si care se potriveste mai bine cu viata ta, atunci esti o fata destul de puternica care poate trece peste o despartire si sa iasa intreaga din asta. Mult succes in tot ce iti propui.

  9. deeuts
    04/02/2011 la 6:01 pm | #9

    Genial! Ceea ce ai scris tu aici cu siguranta ajuta multe fete sa treaca peste o pasa proasta. :)
    Felicitari!

  10. 06/02/2011 la 4:41 pm | #10

    @deeuts Mersi mult. Sper sa ajute pe cineva.

  11. ANDREEA
    27/07/2011 la 11:40 pm | #11

    esti cumva psiholog pt ca intelegi oameni si chiar sti prin cuvintele tale sa ne mai alungi tristetea continua sa scri !! ai un real talent

  12. andrea
    26/08/2011 la 2:37 pm | #12

    foarte interesant ceea ce ai scris,credeam k sunt singura kre trece prin asta,in momentul de fata nu sunt chiar foarte sigura,dar cred k sunt in prag de despartire,e greu,ma incearca sentimentul de vinovatie k din cauza mea s-a intamplat,dar nici el nu e mai prejos,trebuia sa ma inteleaga,e atat de greu,azi am plans toata ziua,ma gandeam k nu pot sa traiesc fara el,k nu vreau sa pasesc fara el,un prieten mi-a dat niste sfaturi asemanatoare si m-au ajutat foarte mult,ai scris foarte precis,si totusi mi-e atat de greu sa fac pasul asta,ieri vorbeam despre casatorie,azi noapte ne-am certat si gata se naruie totul,mereu aceleasi motive reactualizate,as vrea sa-mi scot inima din piept sa nu ma mai doara,dar trebuie sa mergem mai departe,e greu dar probabil k nu imposibil.

  13. 16/09/2011 la 6:20 pm | #13

    @ANDREEA ;)) Nu, nu sunt psiholog. Chiar ma bucur ca te-a ajutat si iti multumesc pentru apreciere.

  14. Florin
    03/11/2011 la 12:09 pm | #14

    Eu sunt un baiat….dar pot sa zic ca trec prin o perioada foarte grea.Fosta prietena pe care o cunosc inca de la inceputul liceului,dar cu care nu am fost impreuna numai cam 5 luni….imi zicea ca nu mai poate sa se ocupe si de facultate si de mine…..ca ii este prea greu ca nu are timp….ne desparteau 150km.Imi spunea ca e prea greu…am crezut.Dar daca eu nu am incercat sa fac sa mearga totul bine….daca nu am indurat destule pentru ea,daca nu am facut sacrificii.Tin sa cred ca nu ma meritat.Imi zicea ca ma iubeste si ca tine la mine,ca nu vrea sa ne despartim,mereu imi batea apropouri ca nu rezista si ca nu poate.Ca sa nu imi zica ea ca vrea sa ne despartim.Inca imi pare rau,inca ma doare,dar incerc sa trec peste.Sfaturile sunt bune,chiar ajuta foarte mult.Poate nu ma fac foarte inteles….dar sunt destul de confuz

  15. alina
    18/11/2011 la 3:53 pm | #15

    buna sunt distrusa nu stiu ce sa fac m=am despartit de sotul meu,dar la mine e altfel eu am si o fetita de 4 ani sper sa nu ma condamne mai tarziu cand va trbui sa ii spun adevarul. nu stiu cum sa trec peste asta sunt foarte singura,dar inapoi nu ma mai pot intoarce,nu mai pot accepta sa ma mai umileasca,sa ma injure si mai grv sa ma mai bata nu mai supot si cu toate aste l=am iertat de nenumarate ori in 7 ani de casatorie . nu stiu cum sa incep o noua viata nu stiu cum sa o i=au de la zero va rog indrumati=ma sunt distrusa.

  16. 21/11/2011 la 5:03 pm | #16

    @Alina Viata e prea scurta pentru a face ceva ce regreti, deci daca nu erai fericita langa el cred ca ai luat decizia corecta. E complicat cand un copil este implicat, dar compara situatiile si gandeste-te cum i-ar fi mai bine. In timp cred ca amandoua veti reusi sa treceti peste asta. Acum gandeste-te la tine, la ce vrei, ce e mai bine pentru tine si incearca sa urmezi asta. Incearca sa fi langa persoane care te sprijina si care te vor ajuta. Mult succes.

  17. 21/11/2011 la 5:08 pm | #17

    @Florin Din cate inteleg eu, nu va doreati amandoi la fel de mult sa ramaneti in relatia asta, nu stiu daca ai fi putut face mai multe dar nu cred ca are rost sa te condamni. Fiecare despartire e grea si fiecare doare, dar nu este un sfarsit de lume, gandeste-te ca exista cineva mai bun pentru tine, care te va aprecia. Eu zic ca asta este varsta in care ar trebui sa incerci sa te cunosti pe tine mai bine, sa explorezi, sa te distrezi, sa nu te lasi pus la pamant prea usor. Totul va fi bine. Mult succes.

  18. elenaaa18
    05/02/2012 la 2:48 pm | #18

    Prin asta trec si eu acum,am fost singura mult timp si mi-a placut de baieti carora nu le-a placut de mine dar anul asta am gasit un baiat care era exact cum vroiam eu si se comporta excat cum vroiam si pt cateva luni am fost foarte fericita cu el,insa am avut o discutie mai serioasa,s-a speriat si a pus capat.De atunci simt un sentiment de disperare,ca si cand nu o sa mai gasesc un baiat care sa fie exact ca el pentru ca el era exact cum vroiam,exact asa cum vroiam eu sa fie o relatie…el e in colectivul meu si nu am cum sa-l evit si inca sper sa se intoarca pentru ca asa mi-au zis mai multe persoane,ca sigur se intoarce,ca doar s-a speriat.Dar in acelasi timp nu vreau sa-mi fac sperante degeaba,insa nu pot inca sa cred ca s-a terminat…

  19. cydo
    30/03/2012 la 12:41 am | #19

    Foarte frumos articolul. Si eu trec acum prin asta. Sa inteleg ca tocmai ai incheiat un capitol? Cum iti este acum, cat de repede ai reusit sa depasesti momentul?…

  20. 30/03/2012 la 5:09 pm | #20

    @cydo Da, as putea zice ca atunci cand am scris articolul tocmai incheiasem un capitol si incercam sa gasesc calea cea mai usoara. A fost greu, a fost chiar foarte greu la inceput. Si nu pot spune ca a trecut imediat, este necesar sa iti oferi mai mult timp, oricat de mult ai nevoie, dar a ajutat faptul ca mi-am ocupat timpul cu o sumedenie de lucruri iar intr-o buna zi mi-am dat seama ca raul a trecut si ca desi mai imi amintesc cateodata de trecut acum pot avea alta atitudine fata de el. In momentul de fata sunt ok, am depasit capitolul acela din viata mea de multa vreme. Ramane doar sa deschid noi si noi capitole. :) Mult noroc in tot ce iti propui.

  21. mirela
    29/05/2012 la 8:03 pm | #21

    nu stiu daca este indicat sa suferim pentru o persoana iubita daca nu este capabila sa ofere ce este mai profund de multe ori si cred caci tot timpul idolizam persoana de care ne indragostim iar ea nu are nimic din tot ce noi ….in fine umani nu iubesc frumusetea ci doar acel paradis ascuns in profundita…traiesc un moment cumplit m- am ars…si trec cu brio pentru ca am vazut din idol-mizeria….este foarte dureros…..nu merita…nici macar sa gandesc….

  22. maria
    27/07/2012 la 7:15 pm | #22

    stii ce nu inteleg eu Chrisa?dc sufletul ti-l ia tocmai cine nu are nevoie de el,dcnu intalnim persoane care sa stie sa pretuiasca ce au lg ei?…si eu am o rel de aproate 7luni pt care am luptat enorm si sincer nu stiu dc?pt k stau langa un indiferent,se joaca cu mn cu sentimentele mele,ii spun k sufar si se bucura ,greseste si nu recunoaste,e gelos,posesiv…nimeni nu e perfect,asa k nici eu!stiu k gresesc si recunosc atunci cand o fac:(acum suntem suparati nu imi rasp la appeluri sau mesaje,e rece si nepasator….cel mai rau e ca imi e greu sa ma desprind de tot dar stiiu k o pers k el nu ar putea face fericita nici o fata nu numai pe mn:(e trist, dar asta e adevarul!…ma intreb intr.una dc nu pot sa iau odata hotararea de al scoate din viata mea?parca ceva in interiorul meu imi zice sa nu il las,parca sufletul lui m.ar implora sa nu il las desi el imi zice sa il las,stiu k pare aiurea dar asta simt….

  23. Gabi
    07/08/2012 la 11:36 pm | #23

    Buna,eu sunt baiat poate conteaza,nu sunt sigur dar am sa postez si eu.Poate ii greu de crezut dar toata viata mea de cand am inceput sa am relatii tot timpu am ajuns sa sufar.Ultima mea relatie a durat 1 an si 6 luni si ne-am despartit acuma 3 luni am trecut cu greu peste,nu gandeam rational nu mancam nu ca nu voiam dar nu aveam posta ma izolam,dar dupa un timp me-am dat seama ca nu are rost sa mai continui asa ca nu merita,Me-am dat tot sufletu si inima pentru ea eram foarte intelegator,poate prea mult am inghitit totul pentru ea pentru iubire,si ma inselat.Nu inteleg de ce nu pot sa se intalneasca un suflet bun cu altu chair nu inteleg,si ma irita enorm de mult chestia asta,oricum am gasit multe ce ai scris care mi sau intamplat si multumesc si im pare rau ca ai trecut prin zile greu.

  24. Gen
    09/10/2012 la 11:21 pm | #24

    Buna.sunt un tip in varsta d 23 d ani,care tocmai a incheiat o relatie d 6 ani..din pacate persoana iubita a fost la lucru in strainatate,si a gasit un alt barbat pe care din spusele ei a reusit sa il iubeasca mai mult decat pe mine…cel mai mult ma doare ca in ultimii ani si-a batut jok d mine cum a vrut ea,in sensul k a stat cu unu si cu altu,anul trecut chiar ramasese insarcinata cu unu,iar eu am fost singuru care i-a fost alaturi…bineinteles a fakut chiuretaj,dar dupa toate tampeniile am iertat-o pentru k o iubeam…si din pakate ink o mai fak…dupa tot acest timp kat i-am fost alaturi,a preferat sa isi gaseasca altul,timp in kare 2luni ma suna si imi spunea k ma iubeste,si eu nu stiam k mai are o relatie…sa nu spuneti k numa baietii sunt “PORCI”,ca sunt si persoane din partea sexului frumos care isi bat joc,daca vad ca sunt apreciate…sper sa nu treaca nimeni printr-o situatie,jenanta si in acelasi timp dureroasa..Sa aveti o viata frumoasa!

  25. 13/10/2012 la 2:58 pm | #25

    @Gen
    Sigur ca exista astfel de persoane si pe o parte si de alta. Nu trebuie sa fii femeie sau barbat ci doar om. Din pacate asa este natura umana. Egoista, sadica, masochista, plina de ipocrizie, inselaciune si totusi in pofida tuturor mizeriilor continuam sa o iubim. Poate ca secretul este sa gasim pe altcineva care o poate iubii si controla in aceeasi masura in care reusim si noi. Dar ideea este ca trebuie sa invatam sa acceptam faptul ca majoritatea persoanelor pe care le vom intalni in viata noastra nu vor fi potrivite pentru noi si ne vor rani dar asta nu ar trebui sa ne opreasca niciodata. :)
    Mult noroc.

  26. alex
    19/10/2012 la 5:06 pm | #26

    eu tocmai m-am despartit de prietena mea dupa 3 ani…problema mai mare este ca locuim impreuna amandoi in belgia..impreuna cu inca 2 prieteni…imi este fff greu sa accept situatia…cu atat mai mult ca locuim impreuna..si muncim impreunadar nu vreau nici sa plece..nici sa plec eu..parca vreau sa o am aproape in continuare, chiar tin la asta…dati-mi si mie un sfat…chiar imi e greu…

  27. 24/10/2012 la 10:38 pm | #27

    @Alex Te inteleg prin ce treci si chiar este o situatie deloc placuta dar daca despartirea este definitiva nu faci altceva decat sa prelungesti agonia, daca hotarasti sa ramaneti in acelasi apartament, in schimb daca tu consideri ca exista sanse de impacare si este doar o simpla cearta atunci munceste sa o recastigi, sa o recuceresti. In caz ca situatie nu are remediu atunci, chiar daca este greu, schimba foaia, mergi mai departe, concentreaza-te pe tine si pe viata ta si nu te mai chinui singur in felul asta pentru ca nu are absolut nici un sens. Succes!

  28. alex
    28/10/2012 la 8:35 pm | #28

    ms mult Chrisa…insa nush..prefer sa mai aman situatia asta desi mi-e greu, sperand ca o sa revina totul la normal.Ca sa fiu sincer mi-a facut mult rau , mi-a daruit si momente frumoase…inima imi spune sa o tin aproape iar mintea sa o las balta si sa imi continui viata.. nush…inca o iubesc, desi nu merita si asta nu pot sa o neg de pe o zi pe alta…daca vrei iti fac un cuprins despre noi..asa poti sa ma sfatuiesti mai bine…chiar tin sa o faci, le spui asa frumos..

  29. 11/11/2012 la 11:48 pm | #29

    @Alex Scuze ca am intarziat cu raspunsul. Sigur ca da, daca te face sa te simti mai bine, poti sa imi dai mai multe detalii despre voi iar eu voi incerca sa iti dau un sfat daca asta iti doresti. Presupun ca preferi pe o adresa de mail decat in sectiunea de comentarii, nu-i asa?

  30. ionela
    01/12/2012 la 7:33 pm | #30

    Buna seara,ma bucur enorm ca am gasit acest subiect aici.Ma simnt foarte singura si trista,pt ca de ceva timp logodnicul meu se comporta cu mine foarte ciudat.Cand vine de la munca sta numai la calculator,in timpul liber lafel.Ore in sir.Eu parca nu mai sunt asa interesanta pt el,avem nunta programata,stau si ma gandesc daca fac bine sa ma mai marit cu un asa om.Pur si simplu se cearta cu mine pt calculator.Nu imi gasesc puterea sa imi adun bagajele si sa plec.il iubesc,dar vad ca el pur si simplu nu ma mai baga in seama.Am impresia ca are pe cineva cu care vb pe calculator,chiar daca el spune ca se joaca.Chiar nu stiu ce sa mai cred.sunt foarte trista si dezamagita.

  31. 08/12/2012 la 3:36 am | #31

    Buna Ionela.
    Pai nu cred ca ai altceva de facut decat sa incerci sa vorbesti cu el. Despre ce se intampla cu el si de ce simte nevoia asta de spatiu, daca este ceva temporar sau nu, daca voi sunteti bine si dupa ce identificati problema incercati sa gasiti o rezolvare de care puteti beneficia amandoi.

  32. 18/12/2012 la 10:24 am | #32

    “Ionela”, dupa ce am vorbit si stabilit niste lucruri, am vazut unde am gresit, si imi pare rau, nu trebuie sa te simti trista si singura, nu trebuie sa fie asa, pentru momente mai pierdeam esenta vietii, care esti tu, lasa-ma sa cladim si sa fiu cum trebuie sa fiu pentru tine.Sa ne impacam si sa lasam dragostea sa patrunda in inimile noastre.

  33. Paul
    12/01/2013 la 1:35 pm | #33

    buna Chrisa, chiar m-am regasit in ceea ce ai scris. Atata doar ca la mine despartirea e mult mai ciudata. Dupa o relatie de 10 luni eu si fosta mea prietena am decis sa ramanen prieteni cu beneficii.Amandoi am considerat asta calea de mijloc si teoretic trebuia sa ne vedem si sa vorbim mai rar, dar nimic nu s-a schimbat.Ne vedem in fiecare zi si partea buna e ca nu ne mai certam asa des, dar sunt multe lucruri care inca ne deranjeaza si nu ni le putem spune pentru ca am zis ca vom ocoli dramele. Avem o situatie foarte dificila. Nu putem sta unul cu altul, dar nici unul fara celalalt.Am acceptat amndoi asta si am zis ca o sa vedem in timp daca va mai fi ceva.Cateodata imi da de inteles ca totu e bine, alteori vad cum se enerveaza din motive pe care nu le stiu si nu putem vorbi depre asta, pentru ca sigur am ajunge sa ne certam cum faceam tot timpul.Ma intreb non stop daca are rost sa mai sper ca voi mai fi cu ea sau nu.I-a zis unei prietene cand era beata ca nu mai vrea sa fie cu mine niciodata si ca perioada aceasta e o perioada de tranzitie ca sa ajungem sa fim doar prieteni.Am intrebat-o daca e adevarat si a zis ca nu,dar nu o cred.In concluzie stiu ca nu mai iubeste asa mult,poate chiar deloc, dar nu vrea sa renunte la mine.Stiu ca ar trebui sa fiu fericit ca inca o mai am indiferent in ce mod, dar ma intreb daca e bine, daca nu imi fac rau mie. Eu inca o iubesc nebuneste si mi-e frica sa o pierd de tot. Ce sa fac? Sa lupt sau sa renunt?

  34. Lory
    24/04/2013 la 1:25 pm | #34

    Va rog sa-mi dea cineva si mie un sfat…sunt cu iubitul meu de un an si jumatate, ne-am facut planuri de viitor, sa facem copii, eu sunt foarte indragostita de el, si el zice ca la fel e indragostit de mine dar exista o problema chiar daca este vizibil ca ne iubim mult si ne place sa stam inprauna….porblema este ca are momente cand se enerveaza din anumite motive si ma tot insulta..(proasta, curva, jeg,) desi sunt o persoana normala , educata, cu bun simt,.mie nu-mi sta in caracter sa vorbesc asa, am incercat sa accept pentru ca il iubeam , dar insultele astea m-au dus la depresie si sa nu mai am incedere in mine insumi. Am decis sa pun capat, asta este a doua ora cand ne despartim si nu reusesc sa trec peste penrtu ca e singurul barbat care l-am iubit cu adevarat…cum sa trec peste? asta e intrebarea, ca nu reusesc orice as face, tot acolo ma duce gandul….deoarece cand suntem bine, ne place sa facem de toate impreuna si sa stam cat mai mult noi doi, nu ne saturam, doar cand apare ceva cum ar fi gelozia, (dar fara motiv)incepe cu insultele.

    Cand l-am cunoscut nu am stiut ca are limbajul asta doar dupa cateva luni a inceput sa vorbeasca asa, cu injuraturi si insulte..dar eram indragostite deja de el, si tot am sperat ca se schimba si o sa ma respecte pana la urma, dar nu s-a intamplat.

    Va rog sa ma ajutati, astept sfaturi, mi-ar fi de mare folos sa gasesc pareri, nu am cu cine sa vorbesc despre asta ca mi-e rusine mie de ce m-i se intampla.ca am varsta de 38 de ani nu sunt o pustoaica.

  35. Lory
    24/04/2013 la 2:18 pm | #35

    liliana :
    Si eu trc prin asa ceva sau poate mai rau:cuvinte foarte urate uneori si bataie
    dar acum nu mai suport am ajuns uneori sa ma gendesc si la moarte.Sunt foarte confuza nu stiu pe ce lume traiesc.am ajuns la final.

    orice probleme ai avea in vaiata, la moarte nu trebuie sa te gandesti, important e sa ai sanatate ca le duci pe toate…..si eu am parte de cuvinte urate, dar din faptul ca iubesc aceasta persoana am mers mai departe, dar nu se poate rezista o viata cu o persoana care insulta poricat ai iubii….fi tare sau pune punct…eu am pus punct, dar nu stiu cat rezist .mi-e grau ma gandesc la el tot timpul, sunt abia lña inceput…sper sa trec peste si sa-mi refac viata dar mi-e fff greu….iti doresc numai bine si sa iei decizia corecta!

  36. 19/12/2013 la 10:19 pm | #36

    buna ce ziceti de relatia mea in fiecare zii nevasta mea se trezeste de dimineata bea cafeaua si incepe lucrul de acasaa .dupa o ora pleaca la servici ,sta 8 ore vine acasa se pune la calculator ,cate o data lucra inca 2 sdau 3 ore ,mancare face o data pe saptamana sau de 2 ori mai rar ,tot timpul daca o intreb ceva se enerveaza deci ce as putea crede intro relatie ca asta eu unu cred ca sunt pe post de bibelou

  37. 02/02/2014 la 12:24 pm | #37

    Nu doar fetele sufera. Scriu aici poate reusesc sa ma descarc, sunt in stadiu de negare, nu cred ca ne-am despartit, nu cred ca nu i mai vad zambetul, nu ma mai imbratiseaza de noapte buna, nu mai pot sa i spun servici usor iubirea mea, nu mai este in viata mea. Nu sunt in stare de nimik, simt cum o dragoste adevarata sa rupt si nu gasesc motivul. este foarte dureros. Vin intrebarile dc? dc? dc?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

