Prima pagină > Jurnalul lui Tomy > Bucatarie italieneasca

Bucatarie italieneasca


Tocmai vin din bucatarie. Am facut spaghete, una dintre mancarurile mele preferate. De obicei dupa ce toata activitatea din bucatarie se termina, adica aragazul se inchide, oalele ajung in chiuveta, o singura persoana mai lipseste sa guste ca sa isi dea verdictul final. Pisoiul meu rasfatat. Asta seara mi-am pus increzatoare spaghetele in farfurie fiind aproape sigura ca sunt exceptionale si ma indreptam catre masa cand mama mi-a furat un firisor minunat din farfurie si l-a tinut suspendat deasupra scaunului. Ma aplec si imi zaresc pisoiul. Prima oara am crezut ca o sa miroasa si o sa o lase balta. A mancat ma ! E ultimul lucru din lume pe care credeam ca o sa il manance. Banuiesc ca a ajutat sosul si mirosul de carne. Acum imi e frica sa nu isi schimbe dieta, sa  treaca de la Friskies la spaghete. Belea mare.

  1. 14/01/2010 la 9:36 pm

    iti dai seama ce ar insemna ??? ar trebui sa-i gtesti mereu 🙂 🙂 🙂

  2. 14/01/2010 la 9:38 pm

    In visele lui. :))
    Azi s-a bagat si la skittlesul meu. Pisoiul asta e incredibil.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu