Prima pagină > Realitate > Cum devii curva?

Cum devii curva?


Azi  am ales un altfel de subiect decat cele care apar de obicei pe bloguletul meu inocent. Dar acum e si el mai mare si intelege.

Ascultam muzica si vizualizam in minte cateva din experientele traite in ultimele zile, filme, reviste citite, siteuri, emisiuni si videoclipuri  si le judecam. Brusc  o intrebare mi-a aparut in minte. Cum naiba devii curva? Nu, nu vreau sa devin, nu ma pasioneaza. Dar sunt curioasa. Si ca sa fiu clara nu ma refer la genul de femei care isi petrec ziua pe centura si sunt platite pentru serviciile lor. Fiecare are locul lui in lumea asta, nimic de zis.

Eu ma refer la genul de femei care spre exemplu nu au nici cea mai mica jena sa apara in genul acela de filmari scarboase in care nu vezi altceva decat sani si funduri, in care in mod clar sunt privite ca niste obiecte sexuale, nu se afirma nimeni acolo. Vrei sa te afirmi? Orienteaza-te catre ceva cu mai mult bun gust si decenta.  Revistele de genul  Playboy spre exemplu sunt cu totul o alta poveste, acolo este vorba de ceva cu gust, o sansa unica, nu un mod de viata. Mai este vorba de femeile  care isi doresc propriul lor Irinel. Info: Tot sex pe bani se numeste. (Nu am nimic cu Monica, dar Irinel e un exemplu bun care ma ajuta in formarea aluziei mele fine). Oricum sper ca deja s-a inteles care e ideea.

Nelamurirea mea era urmatoarea. Te trezesti intr-o zi si te intrebi „Cum sa fac sa fiu curva?” sau mai bine „Cum sa fac ca lumea sa ma trateze ca pe o curva? Ceea ce sunt sau cel putin voi fi dar eu prefer sa nu gandesc asa”. E vorba de ceva genetic? Asa cum te trezesti intr-o zi si iti dai seama ca esti  gay asa te trezesti ca ai prea mult spatiu intre picioare si este nevoie de multiple consultari si cercetari in acea zona? Sau este vorba de anturaj? (In momentul asta cineva sigur da din cap aprobator) Pai in cazul asta prietena prietenei pretenului sorei, vecina, colega etc. de la cine a invatat sa se comporte asa? Revenim la familie? Nu, cred ca ne indreptam catre mass-media + un spatiu gol intre urechi. Ah + lipsa de originalitate. Vezi o prostie la tv, o copiezi. Scoti sanii afara, porti fustite cat mai scurte ca sa fi si tu bagata in seama de cineva, ca sa fi „admirata”. Cred ca asta e inceputul inocent. In liceu incepi cu nimicuri de genu asta iar la facultate ai o camera intre fese si apari si tu la teve sau dezbracata prezentand vremea.

Pana la varsta de 30 de ani poate te gandesti sa faci o cariera din asta si sa te axezi pe un anume sector din numeroasele priceperi ale curvelor. Daca natura te-a inzestrat cu forme de ce sa te impotrivesti tu si sa lucrezi muschiul numit creier?  Sau poate preferi sa ramai la nimicuri, sa nu exploatezi nici macar singurul atuu pe care il ai si sa fi, asa cum spun si distinsii nostri artisti, „o curva proasta”. Cel putin cred ca asta e definitia. In cazul asta m-am inselat in cazul doamnelor care au ales o cariera, alea sunt „curve destepte”?

Poate ma insel, adevarul este ca nici macar nu am acordat prea mult timp de gandire subiectului, acesta e doar rezultatul unei dupa amieze in care nu ai altceva de facut decat sa privesti pe geam cum ninge si sa iti lasi mintea sa zburde. Este vorba de fapt,  de o jumatate de ceas in care am avut cateva ganduri fugitive . Azi mintea mea a zburdat intr-un loc mai putin decent, lipsit de sensibilitate, pudoare si visare. Ma intorc la vesnicul subiect „nemurirea sufletului”. In cazul in care aveti alte opinii sau vreti sa patrundem mai adanc in subiect (interesanta alegere de cuvinte am mai avut si eu) de aceea  exista optiunea de comment.

Categorii:Realitate Etichete:, , , ,
  1. 20/12/2009 la 12:01 am

    as vrea sa te-ntreb o chestie (sau mai multe). ai acceptat vreodata ca prietenul tau (sau un barbat) sa te invite la cina si sa plateasca el, in conditiile in care tu nu aveai de gand vreodata sa-l inviti pe el, si chiar daca l-ai fi invitat, el ar fi refuzat?

  2. 21/12/2009 la 8:41 am

    Nu, in cazul in care nu as fi vrut in prima instanta sa il invit sau in cazul in care as fi vrut dar as fi stiu ca ma asteapta un refuz, nu as iesi cu el pentru ca imi plateste cina. As iesi cu un barbat daca mi-ar place sa ies cu el implicit sa imi petrec timp cu el pentru ca dintr-un oarecare motiv ma atrage, in alt caz nu vad de ce as face-o.

  3. Sorin
    23/10/2010 la 12:18 pm

    Buna,

    Mai parerea mea este ca tine de educatie si cult. Cand nu le ai iei decizii bazate doar pe ceea ce cunosti, pe cand problemele „cetatenesti” de zi cu zi sunt cunoscute de toti (aici ma refer la preturi si bani). Automat cand nu ai un portofoliu de cunostinte impotriva acestor tipuri de activitati, decizia ta este foarte simpla, apoi dupa ce o iei beneficiile sunt destul de incurajatoare chiar daca afli aceste cunostinte si te mai si mahnesti cu gandul ca esti frumoasa si ca totusi viata ta actuala nu este chiar asa de rea. (culmea cu viata asa de rea au dreptate, in general este chiar o viata buna, fructuasa, din punctul de vedere financiar).

    Cred ca asa se nasc asemenea persoane.

  4. 12/01/2011 la 12:50 am

    Nu mi se pare simplu sa decizi sa iti calci demnitatea in picioare. Recompensele pot fi generoase dar nu mi se pare ca merita sa isi vanda integritatea. Dar desigur fiecare are dreptul la liberul arbitru.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

