Prima pagină > Leapsa > My band

My band


Am mai vazut o mica leapsa la hime care mi s-a parut intr-adevar draguta and I played along. Nu o tin pentru mine dar nici nu tin neaparat sa o dau mai departe, daca va place serviti-va.

  1. Mergeti pe  Wikipedia. Click „random article” iar numele primului articol este numele formatiei voastre.
  2. Apoi intrati pe quotation page si click „random quotes”. Ultimele patru – cinci cuvinte ale ultimului quote de pe pagina va reprezenta numele primului vostru album.
  3. Intrati pe Flickr si click pe „explore the last seven days” sau click  aici. A treia poza, nu conteaza ce e, va reprezenta poza albumului.
  4. Folositi Photoshop sau ceva asemanator pentru a le incropi.

Acum sa va arat ce mi-a iesit mie.

my-first-album

Categorii:Leapsa Etichete:, , , , , ,
  1. 13/03/2009 la 8:27 pm

    Frumos, eu am sărit această leapşă şi mi-am cerut scuze persoanei care mi-a dat-o… Pur şi simplu, nu le am cu Photoshopul şi am zis să nu mă bag…

  2. 13/03/2009 la 8:29 pm

    Eh, e destul de simplu. Dar pentru un simplu text pe poza se rezolva si cu paintul.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

