Prima pagină > Fata in fata cu mine > Ganduri in randuri

Ganduri in randuri


V-ati dat seama vreodata cat de repede trece timpul? V-ati gandit cat de repede trecem unii pe langa altii pe strada? Cat de putin timp alocam lucrurilor importante pentru noi? Cat de multe avem de facut zilnic? V-ati intrebat vreodata care este sensul lor?

Tin minte ca atunci cand eram mai micuta ma intrebam: De ce sunt eu aici? De ce arat asa? Daca n-as fi eu, oare cine as fi? De ce mie imi e atat de usor si toti din jurul meu se agita si spun ca viata nu e roz? Cat de mare e lumea? Cum incap atatia oameni pe o amarata de planeta? Cat de repede cresc? Cum o sa arat si cum o sa gandesc peste 10 ani? Voi mai fi la fel de nepasatoare? Voi avea si eu griji si probleme? Oare as putea ramane vesnic copil ca sa ma pot bucura mai bine de viata?

Mi-am amintit asta azi in timp ce ascultam o melodie. Am simtit nevoia sa imi pun gandurile in randuri. La unele intrebari am aflat raspunsul. Unele inca ma mai bantuie. Nu imi place sa ma simt neputincioasa in fata unor intrebari. Dintotdeauna mi-a placut sa am raspunsul. Sa stiu cat mai multe. Sa explorez. Sa privesc situatia din toate unghiurile, chiar daca nu intotdeauna am fost obiectiva. Dar pentru ca nu pot avea raspunsul si pentru ca necunoscutul este acolo undeva in asteptare am invatat sa ma bucur de surprize. Aici e distractia.

Cateodata as vrea ca realitatea sa fie aidoma unui joc si daca ceva nu iese bine sa pot da restart level. Sunt sigura ca a doua oara va iesi bine. Totusi un gand ma bate pe umar si imi zice –nu mai fii asa sigura-. Nu imi place sa gresesc si cateodata stiu ca pot mai mult totusi ma limitez la ce e mai usor doar ca sa se termine mai repede.

Poza aceea iesea mai bine daca eram mai atenta, puteam lua o nota mai mare daca ma concentram pe invatat nu pe navigat pe web, nu intarziam daca nu preferam sa stau mai mult la telefon, mancarea nu se ardea daca nu stateam la tv, nu te suparam daca gandeam inainte sa vorbesc, nu greseam daca nu ma incapatanam sa nu te ascult.

Dar totusi imi place sa cred ca joc domino pentru a nu ma descuraja. Asadar acum stiu ca trebuie sa acord mai multa atentie. Nota nu ma unge pe suflet, eu stiu ce stiu dar totusi am aflat mai multe citind articolele alea pe internet. Daca ajungeam la timp ma intalneam si cu tipa aia pe care nu o agreez si in plus am facut un prieten sa se simta mai bine doar prin intermediul telefonului. Daca eram atenta la mancare nu mai radeam cu atata pofta la emisiunea aia. Screw the food, I felt good. Acum esti suparata, dar macar imi stii parerea, recunosc ca o puteam spune mai frumos dar in fond ideea e aceeasi. Am gresit, dar macar nu ma intreb “what if…?”. Am simtit-o pe pielea mea si voi fi mai atenta.

In timp ce scriam mi-am amintit de un filmulet pe care l-am vizionat mai demult si care are o oarecare legatura cu ce am aberat eu mai sus. Intotdeauna o piesa nu va fi pusa bine si va afecta traiectoria initiala. Traim intr-o luma imperfecta.

Nimic nu e perfect, dar totul e al dracu de ideal.

  1. 11/03/2009 la 7:00 pm

    Pai ce sa-ti zic mai Chris…sunt multe lucruri pe care inca nu le intelegem dar eu cred ca toate au un rost in viata. In viata regreti anumite lucruri abia dupa ce le pierzi, totul difera si totusi totul este atat de asemanator😀 Numai bine iti urez;)

  2. 11/03/2009 la 7:41 pm

    Nu contest ca toate au rostul si locul lor in viata. Si la fel de adevarat este ca ne dam seama de ce am avut dupa ce il pierdem. Si asta e pacat.
    Numai bine si tie.

  3. 11/03/2009 la 10:17 pm

    Într-adevăr, timpul trece întotdeauna prea repede, aproape că nici nu mai avem TIMP… Poate şi de aceea trecem unii pe lângă alţii pe stradă şi uităm să ne mai privim cu atenţie…

  4. vistrandafiriu
    15/03/2009 la 11:37 am

    Asa este..in zilele noastre parca timpul trece prea repede, nu prea mai avem timp de nimic, toate le facem in graba..nu stim sa ne mai facem timp si pentru noi, sa radem..sa fim fericiti.Raspunsurile la intrebari vin pe parcurs..:) . pupic!:*

  5. 15/03/2009 la 4:29 pm

    as vrea o zi de 48 de ore…mie nu imi ajungeuna simpla…sunt ereu in lipsa de timp !

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

