Prima pagină > Fata in fata cu mine > De vorba cu o tigara

De vorba cu o tigara


quit_smoking_time-400x590

Imi vine sa ma cert singura cu poza asta. A da? Te lasi de oameni deci? Si eu o sa te las pe tine de…de…in curand oricum. Serios ne despartim ! Nu iti pasa deci? Si cine iti mai da bani? Stiam eu ca mai ai pe altcineva. Si totusi te ridici cu alte pretentii zilnic. Vrei sa stam impreuna cat mai mult. Iti aduci prietenii cu tine de fiecare data. 19 chiar. Stii ca ma inteleg bine cu ei si ca nu as putea sa ii las. Dar te rog, imi fac rau. Vrei din ce in ce mai multi bani. Hai ce naiba, stii ca sunt somera. Ne iubim reciproc, dar relatia asta nu ne face bine. Tu arzi de dorinta de fiecare data la fel ca si mine. Imi tai respiratia de fiecare data cand te vad. Stiu ca tanjesti dupa buzele mele. Si stii ca eu vreau sa te fac parte din mine. Dar de fiecare data tu ajungi intr-un colt al scrumierei. Stii ca ma doare sa fac asta dar sunt nevoita. Stii ca am incercat de zeci de ori sa te las. Stii ca tot la tine m-am intors. Stii ca doar tu ma linistesti. Doar tu ma intelegi si imi impartasesti dorintele si suferintele. Nu stiu ce mi-ai facut de m-ai innebunit.

Esti veninul meu dulce de care nu ma pot lasa. Am nevoie de tine. Te vad cum te uiti la mine de pe birou atunci cand ma trezesc. Stii ca iti zambesc si iti dau un sarut de buna dimineata. Vreau sa te am. De mai multe ori pe zi chiar. Simt o dorinta mistuitoare. Sunt indragostita de tine. Te vreau in mine. Dupa fiecare sorbitura de cafea vreau sa te sarut. Stiu ca iti place gustul buzelor mele. Dupa fiecare masa parca te vreau si mai mult si tu esti acolo. De fiecare data cand am nevoie de tine esti acolo.

Nu pot sa o fac, iarta-ma. Te rog pleaca tu prima. Te iubesc ! Stii ca imi va fi dor de tine.

  1. 11/03/2009 la 7:56 pm

    Ei ei…as zice ca poate fi trist dintr-un punct de vedere, dar din altul chiar deloc:)

  2. 11/03/2009 la 8:27 pm

    Superba …. IUBIRE ADEVARATA….mistuitoare🙂

  3. 11/03/2009 la 8:30 pm

    @wishyoufly Prima mea dragoste :((

  4. 11/03/2009 la 8:33 pm

    😦 … hmmm … da …se intelege atunci ..de ce nu va puteti despartii 😛

  5. 11/03/2009 la 10:19 pm

    Excelentă postare. Un punct de vedere transmis într-un mod mai mult decât interesant…

  6. 11/03/2009 la 10:21 pm

    @Lisandru Cristian Multumesc.🙂

  7. 12/03/2009 la 11:03 am

    Ba poti face orice daca iti doresti cu adevart. Nu face bine fumatu’ iar daca te gandesti la sanatatea ta poti renunta foarte usor…😉

  8. 12/03/2009 la 11:04 am

    ai scapt de leapsa de la hime dar…uita-te la mine pe blog =))) vreau sa vad leapsa aici pe bloguletzu’ tau cat mai rapid si vezi ca te controlez :))))))))))

  9. 12/03/2009 la 1:46 pm

    si eu am problema asta..incercam sa ne despartim de ani de zile si nu reusim !🙂

  10. 12/03/2009 la 5:23 pm

    @hime AHA! stiam ca ma inseala.
    @alexxutzu foarte dragut din partea ta. dar nu trebuia. :))

  11. 12/03/2009 la 7:21 pm

    😀

  12. 12/03/2009 la 8:48 pm

    m-ai suparat….o sa vezi tu😦

  13. 12/03/2009 la 8:50 pm

    Eh hai nu fi suparat…O sa fac povestea doar ca imi astept inspiratia.😀

  14. 12/03/2009 la 9:02 pm

    oki..😀

  15. 13/03/2009 la 10:45 pm

    Despre o tigara amarata era vorba??😛
    La cata pasiune s-a citit in textul asta, ma asteptam la un trabuc. :))

  16. 13/03/2009 la 10:52 pm

    @Catalin Da, o amarata care se tot ia de zilele mele. Cu trabucul nu ma inteleg bine. Am avut doar o aventura de o noapte cu acesta. :))

  17. 13/03/2009 la 11:10 pm

    Nu-s fumatoare, da inteleg cat de grea ar fi „despartirea” asta…

  18. 13/03/2009 la 11:29 pm

    Hai, mai.. e o amarata de tigara. Esti mai puternica decat ea.🙂

  19. 13/03/2009 la 11:33 pm

    Da, pai ne alergam pe aici. Am pus-o la pamant de cateva ori dar vad ca inca mai are tupeu sa se ridice. Ma duc sa ii mai dau una. Te anunt cand am exterminat-o.😀

  20. Nub
    14/03/2009 la 1:26 am

    Ah…ce cunoscut suna(la trecut) textu’ de mai sus. 4 ani de zile le-am pufait si eu ca sarpele, intr-un final, cand am ajuns sa ma pot ascunde dupa o scobitoare si sa gafaii cand ajungeam la etaju’ unde stau eu, adica 4, am zis ca e de ajuns pentru viata asta, poate in viata viitoare mai abuzez un pic. Asa ca le-am lasat si, surprinzator, nu le duc lipsa deloc, simplu’ fapt ca pot ajunge acasa fara sa-mi scuip plamanii mi-e recompensa destul de mare.
    Sper sa le poti lasa daca asta iti doresti cu adevarat, dar decat sa te simti mizerabila fara ea…well tu decizi.

    Cheers!

  21. 14/03/2009 la 1:31 am

    Da, si eu am slabit tare mult si nu imi place asta deloc. Si eu tot la 4 stau si abia pot urca pe scari. Cand ajung sus ma simt de parca tocmai am participat la un maraton. Am aproximativ 5 ani de cand fumez si incerc sa ma las. Am fost incosntienta destul.

  22. Nub
    14/03/2009 la 1:41 am

    Daca te ajuta cu ceva, singuru’ sfat care pot sa ti-l dau ar fi cam asta: lasa-te dintr-o data.
    Eu m-am lasat intr-o vineri, dupa un chef care sa prelungit destul de mult asa ca am avut ocazia sa fumez la fel de mult. Stiu ca o sa sune a cliseu dar momentu’ decisiv a fost cand m-am dus sa „shake hands with the president”, ca sa zic asa, m-am uitat in oglinda si mi-am zis:”BAAA, HANDICAPAT! FRANA! esti slab mort(pe langa faptu’ ca esti urat si cu p**a mica😆 )!)…and that was that.

    Apropo, daca esti intradevar interesata te sfatuiesc sa arunci un ochi(sau 2) pe cartea asta http://www.scribd.com/doc/49762/Allen-Carr-carte-antifumat , o sa ramai surprinsa.

    Ma simt ca la vreo emisune gen Oprah😆

    Cheers!

  23. 14/03/2009 la 1:45 am

    :)) Ok atunci. O sa incerc dintr-o data. Mersi pentru sfat. O sa arunc acum 1 ochi si 1/2 pe cartea aia. Mersi frumos inca o data.🙂

    O seara placuta in continuare si spor la curatarea calculatorului pe viitor :)).

  24. Nub
    14/03/2009 la 1:52 am

    Nicio problema, stiu cum e sa-ti doresti sa te lasi si sa te simti mizerabil cand o faci, asa ca: more then glad to help!😆 Mersi, mersi. Si-a facut „baia” anuala Misu(el e calculatoru meu), ii ajunge.😀

  1. 14/03/2009 la 5:04 pm
  2. 05/01/2010 la 8:58 am

Lasă un răspuns

