Prima pagină > Fun > Barbie

Barbie


Papusa copilariei. Idealul frumusetii si perfectiunii in ochii fetelor. Generatii intregi de fete s-au identificat cu sau cel putin au admirat-o pe frumoasa papusa. Barbie pe numele sau complet Barbara Millicent Roberts, va implini curand frumoasa varsta de 50 de ani. Data exacta a „nasterii“ lui Barbie nu este cunoscuta, dar cu siguranta ea o precede cu luni bune pe cea a lansarii oficiale: 9 martie 1959. Insa ea nu isi arata varsta, nu-i asa? Ea este pururi tanara.🙂

In decursul anilor Barbie a schimbat peste 100 de cariere sub forma a diferite jocuri si vestimentatii. Fiind, pe rand, medic, pompier, insotitor de bord, instructor de aerobic, sergent al Marinei SUA, paleontolog, femeie de afaceri sau, pur si simplu, printesa, un vis intangibil pentru cele mai multe dintre fete. Nu-i asa ca amintirile va napadesc fetelor?

Eu cu siguranta nu am uitat bucuria resimtita cand am avut propria mea Barbie si nici orele pierdute jucandu-ma cu ea. Desi am crescut inca o mai am, nu ma lasa sufletul sa o arunc. Sta printre celelalte jucarii. Inca zambeste.

La finele unei jumatati de secol de existenta, Barbie continua sa domine detasat pe piata extrem de concurentiala a papusilor, si asta la nivel mondial, cu incasari anuale de 3,3 miliarde de dolari.

4429_1_1236165971

  1. 05/03/2009 la 6:57 pm

    Îmi place bloţul, îţi doresc cât mai multă vreme înainte, întreţine-l permanent cu gândurile tale frumoase…

  2. 05/03/2009 la 7:14 pm

    da…si mai era si Kent :))

  3. 05/03/2009 la 7:16 pm

    Da, am uitat sa il mentionez. Era si el prin peisaj alaturi de regina.

  4. 05/03/2009 la 10:39 pm

    Am avut si eu 2 , alea originale costa o gramada dar sunt frumoase !

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

