Vreau


Am avut un episod de visare. Stateam comod si am inchis ochii, muzica m-a tras pe aleea ei. Mi-a aratat ce imi inspira ea de fapt. Ce se petrece in mintea mea. Nu pot vedea clar. Lumina e stinsa. N-am platit factura.😀

Vreau sa ies afara si sa ploua, vreau sa fie cald. Vreau sa fie o ploaie calda de vara. Doar sa stau sa inchid ochii si sa ma ploua. Vreau sa fiu singura in jur. Nu, mint. Vreau sa fi si tu acolo. Sa fim doar noi doi. Sa ploua. Sa ma privesti. Vreau sa alerg. Vreau sa tip. Vreau sa dansez. Vreau sa nu mai vad nimic, doar sa aud totul mai bine. Vreau sa fie noapte tot timpul. Sa rasara soarele doar cand imi e dor de el si de jocul de culori superb de la rasarit. Sa rasara si sa apuna imediat. Vreau sa plang. Vreau sa rad. Vreau sa stau intinsa in iarba si doar sa simt. Vreau sa inot. Sa sar in apa si sa simt cum ma ridica. Vreau sa pot controla timpul. Vreau sa il pot opri atunci cand zambesti.

imgf3c7tmp

  1. 04/03/2009 la 8:04 am

    Vreau sa am puteri ce depasesc dimensiunile fizice ale Universului cu care sa iti indeplinesc toate dorintele…

  2. 04/03/2009 la 3:34 pm

    ce lucruri frumoase vrei….

  3. 04/03/2009 la 5:24 pm

    @marylina Mersi draga mea. Stiu ca asa e…
    @hime da…un gand, un sentiment, o dorinta

  4. 08/03/2009 la 8:34 pm

    …acum inteleg de ce ai ascultat ‘obsesiv’ melodia Standing in the middle of rain😀

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

