Prima pagină > Realitate > Violenta

Violenta


Eram pe net ca de obicei. Golaneam aiurea. Am ajuns pe forumul iDieta si numele unui topic mi-a sarit in ochi. O tipa cauta sfaturi si sustinere deoarece era maltratata de catre prietenul ei. Erau impreuna de ceva vreme si ajunsesera sa se mute impreuna in apartamentul ei. Am ramas stupefiata pur si simplu cand am inceput sa citesc ce ii facea si modul in care o trata. O subaprecia. Ii vorbea urat. Nu o sustinea deloc, in schimb ea era alaturi de el. Se imbata si o batea foarte rau. Am inteles ca a incercat sa o si omoare. Dupa certuri el ii reprosa ca este numai vina ei, ca ea scoate ce e mai rau din el. Asa ca tot ea ajungea sa il implore sa se impace. Deci cum? “Iarta-ma ca ma ranesti”? Da. Si nu este singurul caz.

Deci eu pe astia i-as spanzura. Ce ma te crezi barbat si dai intr-o femeie? Fii destul de barbat si lupta-te cu cineva pe masura ta daca tot esti rau si rupi tot. E inadmisibil asa ceva. Acum si femeile sunt vinovate intr-o oarecare masura aici. Pentru ca tac atunci cand primesc o palma. Pentru ca le permit. Pentru ca ii iubesc mai mult pe ei decat pe propria persoana. Pentru ca tot ele isi cer iertare. Pentru ca le arata lor ca sunt centrul universului. Pai bai asta, eu te-as baga in centrul puscariei ma putoiule.

Si isi gasesc singure scuze lamentabile precum „dar il iubesccc”. Ce sa iubesti la un om care il vezi tot timpul beat sau nervos sau pregatindu-se sa dea in tine? Chiar pic de respect pentru sine nu mai exista? Cu el ai o relatie de cateva luni sau cativa ani. Cu tine insati esti intr-o relatie de cand te-ai nascut. La cine tii mai mult?

Ma gandesc daca cei doi ajung sa se desparta. Si ea isi imagineaza ca o sa sufere dupa el. Ca doar am mai auzit scuza asta de pe la prietene care refuzau sa se trezeasca. O sa ajunga sa planga dupa momentele in care el isi scotea senzual cureaua si o manuia precum un bici asupra ei? Ce conteaza ca a durut? Era atat de sexy ! Nu inteleg dupa ce ii pare rau. Dupa ce amintiri frumoase sa plangi? Dupa zambetul de la prima intalnire? E cu adevarat trist sa vezi cazuri ca astea. Din pacate sunt din ce in ce mai multe.

broken_heart-18231

Categorii:Realitate Etichete:, ,
  1. 26/02/2009 la 7:53 pm

    nu ai ce sa le ceri la astia, nu cred ca mai gandesc limpede, nu cred ca le poti zice „oameni”.

  2. 26/02/2009 la 7:58 pm

    Da clar. Nu mai evolueaza. Ci se intorc la stadiul de maimuta.

  3. 26/02/2009 la 9:34 pm

    Spun intruna ca urasc violenta si ca nu inteleg femeile care o indura , care o accepta !!!

  4. 26/02/2009 la 9:37 pm

    Bai ele iubesc, nu stim noi ce e aia „iubire cu sacrificii”. Of of (a se lua la cunostinta ca am fost sarcastica)

  5. 26/02/2009 la 10:38 pm

    Eu cand va zic ca involuam imi spuneti ca-s nebuna… plasmuirea perfectiunii in dragoste este primul pas spre a ajunge aici. Cat despre femeile care indura asta… amintiti-va de cultura lor, de doctrina si uitati-va in jur🙂.

  6. 26/02/2009 la 11:11 pm

    mi-a placut aia cu plasmuirea… :))))

  7. 27/02/2009 la 12:42 am

    ale”xxx”utzule ce faci coaie? … esti la agatat aici? … ontopic … urasc violenta fizica fata de orice persoana … dar imi place aia verbala

  8. 01/03/2009 la 7:58 pm

    zo”ff”o crezi ca daca am xxx sunt la adunat fete pentru Sharky? Tu ce faci cu ff?

  9. 01/03/2009 la 8:05 pm

    m-ai si botezat…

  10. 02/03/2009 la 12:16 pm

    Eu nu tolerez nici violenta verbala !

  11. 03/03/2009 la 1:58 pm

    violenta fizica este pentru cei lasi …

  12. 11/03/2009 la 11:22 pm

    Daca dama respectiva nu invata sa se apere/sa riposteze, va fi calcata in picioare chiar si de catre cel mai bland om din lume. Asta este natura si firea umana.

    Pasi de urmat:
    1) Renunta la dobitoc;
    2) Pe viitor isi va apara dreptul la aer si viata;

    Foarte usor de spus, dar foarte greu de facut pentru anumiti oameni.

  13. 11/03/2009 la 11:27 pm

    Ai dreptate Razvan, dar multe femei nu riposteaza. Isi gasesc motive in mintea lor pentru a se complace desi nu sunt tocmai plauzibile. Le este greu sa renunte la un dobitoc si raman cu ideea ca mai bine de atat nu se poate si se multumesc cu putina atentie pe care o primesc.

  14. Nub
    14/03/2009 la 1:48 am

    Nu pot sa zic ca urasc violenta dar nici ca o iubesc. Barbatii care-si bat sotia/prietena sunt niste lasi fara cojones.
    Pe de alta parte, cum ai zis si tu, e si vina femeii. Desparte-te draga de el sau esti cumva masochista?
    Nu stim exact ce se intampla in minte femeii respective, dar totusi…

    Cheers!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

