Prima pagină > Leapsa > Daca as putea fi

Daca as putea fi


Am preluat leapsa de la Marylina. Mi-a dat posibilitatea de a visa, m-am conformat, m-am invartit intre posibilitati. Am luat un microscop si mi-am privit dorintele. Am provocat realitatea.

Daca as putea ce as vrea sa fiu?

O floare: nufar
Un anotimp: primavara
O culoare: negru
Un animal: koala
Un obiect vestimentar: o camasa
O piese de mobilier: canapea
O piesa muzicala: The pogues – Love you till the end
Un vers: “Ai sa razi, m-am indragostit.”
Un peisaj: un rasarit de soare
Un obiect: un creion
Un instrument muzical: un pian
Un copac: salcie
Un oras: New York
O persoana publica: Angelina Jolie
O alta persoana apropiata: nu as vrea
O carte: de dragoste
Un fel de mancare: spaghete
Un super erou: Invisible Woman
Un fenomen al naturii: vant
O masina: Toyota Avensis
Un fruct: capsuna
O parte a corpului: buze
Un film: P.S. I love you

Leapsa merge mai departe la hime si alexxutzu.

Categorii:Leapsa Etichete:,
  1. 23/02/2009 la 7:55 pm

    am vazut P.S. I love you….inceputul era misto dar spre sf m-am plicti😦

    P.S. orice numai leapsa nuuuu :((

  2. 23/02/2009 la 7:57 pm

    :)) bine bine tin minte. dar acum trebuie sa onorezi cererea.

  3. 23/02/2009 la 8:09 pm

    am facut-o dar o postez maine dimineata😀 sa fie suspans asa… :))

  4. Chrisa
    23/02/2009 la 8:11 pm

    :)) ok. astept😀

  5. 23/02/2009 la 10:05 pm

    Multam Crisa !!!!!!!!!

  6. 23/02/2009 la 10:06 pm

    Si mie imi place P.S. I love you !

  7. Chrisa
    24/02/2009 la 1:32 am

    @hime cu placere. si ma bucur ca iti place si tie, e filmu meu preferat.

  8. 24/02/2009 la 11:09 am

    gata….am luat „gripa”😀

  9. thy3f
    24/02/2009 la 11:19 am

    Esti o fire foarte romanitica, fain post-ul.
    Ms mult pentru comment. E primul care l-am primit. Ma simt onorat😛 Sper sa revi sa citesti si restul povesti mele😛

  10. thornofrose
    24/02/2009 la 11:21 am

    Frumos vers😉 . Dacă te-ai îndrăgostit.. nu e bine să fii Invisible Woman😀 . Zi frumoasă!

  11. 24/02/2009 la 2:12 pm

    Si eu am luat-o !!!

  12. Chrisa
    24/02/2009 la 5:00 pm

    @thornofrose chiar daca sunt indragostita, am nevoie de timpul dedicat mie. Asa ca e bine cateodata sa fii Invisible Woman. O zi frumoasa si tie.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

