Hai sa facem dragoste


Hai să facem dragoste în vârful catedralei

Paul Gorban

hai sa facem dragoste în mijlocul străzii topindu-ne cu şoseaua
hai sa facem dragoste în vârful catedralei apropiindu-ne de cruce
hai sa facem dragoste lângă trenuri şi să uitam de cele 24 de staţii ale zilei

patul meu e viu în pielea ta. mă rostogolesc peste pernele sânilor tăi
într-o încăpere în care zgomotul este cel mai apropiat loc
de întâlnire. hai să facem dragoste în mijlocul saltelei unde
lumina atinge arcurile gândurilor noastre. îţi împleteşti privirile
cu buzele mirosind a yerba mate peste coastele mele
ca un cântec de leagăn pentru Dumnezeu

toţi pereţii camerei mele te vor. tot universul muge după coapsele tale
sunt un punct pregătit să explodez în milioane de coifuri.
hai să facem dragoste pe iarbă lângă şopârle
lângă florile umezite de transpiraţia pământului. cerul pare un ochi
gelos din care îmi încarc dorinţa mea de înmulţire la doi pătrat

hai să facem dragoste într-un cinematograf unde scaunele toate
sunt legate între ele unde albul capătă culoare iar pânza devine chip.
hai să facem dragoste în parcul de maşini unde roţile toate
sunt surde şi şchioape iar noi putem fi gazul ce arde torţa
porţilor de la intrarea în cetatea cu smoală
hai să facem dragoste în şoaptă

–>

Nu este extrem de reusita, nu s-a concentrat destul asupra stilului. E doar un poem obsedant despre dorinta.

Dar ma infioara.


  1. 21/02/2009 la 8:08 pm

    eu una nu as face dragoste asa………🙂

  2. 22/02/2009 la 3:19 am

    Nu te inteleg hime🙂. Ce poate fi mai excitant si mai frumos decat dragostea intr-o inconstienta sublima… deschizand poarta extazului prin inedit… parasindu-ti creierul sau parasindu-te el pe tine… lasandu-te prada celor mai dulci fiori ai interzisului ?

    I know twelve ways to make your love come down
    And the secret places on you will be found
    Like a voyage when the storm begins to roar
    There’s no telling what this night could have in store…

  3. 23/02/2009 la 1:22 am

    Domnisoara Visatoare, va invit la activitatea dumneavoastra preferata, visarea.

    Titlul este: „Daca as putea ce as vrea sa fiu?”
    Preia leapsa de aici: http://noptilealbe.wordpress.com/2009/02/23/daca-as-putea-fii/

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

