Am revenit


Da, azi mi-am revenit. Ma simt de parca mi-am revenit dupa o boala. Am intrat intr-un tunel si am iesit abia azi. M-am zbatut in intunericul gandurilor. M-am trezit dintr-un somn adanc.
Inspiratia a revenit la mine. Azi ma simt mai capabila. Am o stare euforica inexplicabila, de fapt in strafundul meu are o explicatie doar ca nu vreau sa ii ofer sansa de a fi auzita. Sta bine acolo inauntrul meu. Nu am stare, sunt agitata, nu mai tac.
Totul e mai clar. Presimt ca la noapte somnul nu imi va mai fi la fel de agitat. Zambesc mai mult, nu ma mai stramb in fata calculatorului.
Uite Andrei, dragul meu prieten, ti-am promis ca o sa ai ce citi. Multumesc ca mi-ai trimis inspiratia acasa, cred ca a luat-o pe jos tocmai din Gura Humorului.
Am mai multe de transmis, am mai multe de comentat, amintirile mi-au revenit azi. Dar gata cu vorba pana nu imi scapa iar.
Revin imediat.

alvaro-rioseco-4

  1. 22/02/2009 la 6:40 pm

    ce poza :)))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

