Nimic…


Nu pot…nu stiu…m-am pierdut.
Simt ca vreau sa vorbesc despre ceva dar nu pot pune degetul pe subiect, vreau sa spun ceva dar nu imi gasesc cuvintele, incerc sa-mi adun ideile dar ele fug.
De cand a trecut ziua indragostitilor intru pe blog, ma uit si nu stiu ce sa fac. Am zis ca ideile vor veni, doar am atatea de zis. Atat de multe pareri, crezuri, amintiri, placeri si dezamagiri.
Si totusi stau aici, scriu despre nimic pentru ca totusi sa scriu despre ceva. Sa umplu aiurea spatiu. Sa nu ma plictisesc. Sa ii plictisesc pe altii. Sa verific ca falangele mele se misca in concordanta cu ceea ce creierul meu zice. Sau nu zice in acest caz. Sa nu dau impresia ca m-am evaporat.
Acum ma bag in pat. Poate maine voi fi mai geniala.

  1. 18/02/2009 la 1:16 pm

    Te asteptam !!! Si mie mi se intampla !

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

