Interfonul


Cea mai prosteasca inventie dupa parerea mea. Ingreuneaza intrarea locatarilor si in acelasi timp nici nu tine la distanta pe cine ai vrea. Adica sa fim seriosi, o sa tina interfonul departe un hot? O sa astepte sa iasa cineva, sau va suna la un numar la intamplare. Eh aici vine durerea mea. Nu mai merge, nici sa suni, nici cartela, nici macar codul. Ai zice ca e facut in ciuda mea. Nu imi place sa umblu cu cheile dupa mine, mai ales daca stiu ca e cineva acasa.
Ei si azi pe cand faceam ordine prin cuibul meu, ma suna o prietena.
-Buna. Ce faci?
-Uite acasa.
-Hai jos la o ciocolata calda sa mai vorbim si noi. Vii?
-Sigur.
-Grabeste-te, eu sunt deja pe drum.
-Oukey doukey. Ajung imediat.

Apuc tigarile de pe masa, imi iau geaca in brate si ies. Ajung la parter. Ma opresc, ma uit la usa. M-a trasnit. Daca ies, nu mai intru. Telefonu e sus la incarcat. Ce e de facut? Pai ce? Sa urc iar sus sa iau cheile, la naiba. Sa ma enervez. Sa ii injur pe toti astia care au umblat la el in speranta ca il fac si de fapt l-au stricat mai rau. Ei in schimb, cu tot cu usa inchisa si interfon canci, tot umbla martorii lu peste prin bloc. Mai bine ar sta la cersit la colt de strada. Ar fii mai productiv. Ete ca m-am suparat.

  1. 13/02/2009 la 8:21 pm

    eu nu inteleg de ce toti se cred destepti !!! Atunci cand nu stii un lucru nu tre sa incerci sa il faci!!! Pentru ca mereu reusesti sa inrautatesti situatia !!! Fiecare dintre noi ar trebui sa facem doar ceea ce stim mai bine . Nu tre sa ne improvizam mesterul Manole peste noapte ! Hai ca m-am descarcat , nu de alta dar cunosc si eu specimene …

  2. Chrisa
    13/02/2009 la 8:23 pm

    Nu conteaza ca nu stii, conteaza sa te dai destept. :))

  3. 15/02/2009 la 10:46 pm

    Ai perfectă dreptate, interfonul de la uşa blocului este o aiureală. Şi eu am trecut prin momente aiurea din cauza lui…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

