Prima pagină > Realitate > Frumusete plastica

Frumusete plastica


Vizionand la intamplare cateva filmulete pe YouTube, l-am gasit pe urmatorul.

Am privit in gol cateva secunde dupa terminarea filmuletului, cunosteam puterea photoshopului, dar nu mi-am dat seama cat de distorsionata e perceptia noastra.
Cu tone de machiaj si cu programe gen photoshop trebuie sa concureze fetele din ziua de azi? Asta e idealul nostru de frumusete?
Posibil.
Vad fete pe strada care au scapat fondul de ten si intreaga cutiuta de pudra pe fata pentru a ascunde micile imperfectiuni, pentru a se apropia de ideal in mintea lor. Bai e trist sa nu te uiti in oglinda cand pleci de acasa, dar e si mai trist sa crezi k nu ai alta alegere pentru a te ridica la standardele de frumusete si intr-adevar patetic sa nu recunosti frumusetea naturala.
Acum, pentru cine se chinuie? Fetelor, credeti ca va aprecia prietenul noua ta mascara waterproof pe care ai dat 40 Ron? Sau fondul de ten care se presupune ca te ascunde si pe tine cu totul nu numai semnele provocate de acnee, dar de fapt iti face fata portocalie? Sau superbul tau lipp-gloss care miroase extraordinar dar este ultra lipicios?
Nu zic -nu- machiajului, zic -da- moderatiei. Personal prefer ceva cat mai natural si care nu ma enerveaza cand trebuie sa ma demachiez. Dar fiecare cu gusturile lui desigur, eu doar imi exprim parerea ca doar am dreptul sa o fac.

Si totusi ca sa ne si amuzam, mai jos avem o parodie.

Categorii:Realitate Etichete:, , ,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. 21/12/2009 la 8:52 am

Lasă un răspuns

