Prima pagină > Realitate > Femeile la volan

Femeile la volan


Imi pierdeam timpul pe messenger, deodata vad un clipocit portocaliu in bara, si o noua fereastra deschizandu-se. Da, erai tu. Stii ca te urasc dar totusi continui sa ma bantui. Nu m-am putut abtine si am scos pe gura un “ La naiba, alt mass?”.

Cum imi place sa fiu informata am urmat linkul sa vad ce prostie a mai fost contemplata. Printre randuri zaresc cuvantul –femeie– zic ei atunci ma priveste, pot cruta 2 minutele pentru ca in final stiu ca voi ajunge sa ma amuz. Era un mic film cu dovezi in ceea ce priveste neindemanarea femeilor la volan.

Ok bun, pana si eu mai zic cateodata ca femeile nu le au cu chestiile astea, adica e domeniul barbatilor intr-adevar. Nici o problema pana aici, fapte reale, un film cu simplul scop de amuzament.

In articol era mentionat cum femeile prefera adesea sa se fardeze la volan si li se pare normal. Sigur ca da! Ce se intampla daca tipul din Toyota aia neagra poposeste in stanga mea la semafor? Nu trebuie sa arat si eu bine? Nu trebuie sa imi verific dintisorii sau rujul ca mai apoi sa ii arat boticul meu de pitzi? Glumesc desigur. Si totusi femeile fac asta la volan pentru ca pot! Pentru ca sunt mult mai atente, pentru ca avem o constiinta mult mai lucida a primejdiei.

Apoi ma uit la comentarii, desigur numai barbati. Am retinut asa: femeile ar trebui sa stea in bucatarie (dar trebuie inainte de asta sa faca fata si niste cumparaturi , nu? Sau te duci tu?), femeile care au produs incidentele sunt blonde (ei hai , credeam ca am trecut peste faza “blondele sunt proaste”), de fiecare data cand stai prea mult la stop sau cand e coloana de vina e o femeie (desigur, tot noi suntem vinovate si de incalzirea globala, nu?), femeile sunt bune numai in pat, nu la volan (pai si cum ajunge pana in patul tau?).

Si in sfarsit un baiat pe placul meu, tin sa il citez: “hai mai taceti in pm din gura de misogini fustrati. pun pariu ca multi dintre voi de aici nici permis nu aveti, cunosc destule fete care conduc excelent.

Si totusi cercetatori de la Universitatea Geifswald, din Germania, au initiat un studiu intins pe parcursul a doi ani, ce le-a permis sa ajunga la concluzia extrem de ferma, cum ca femeile sunt un model in ceea ce priveste condusul masinii. Ele sunt mult mai putin implicate in accidente grave si cu atat mai putin in cele datorate alcoolului. Tocmai de aceea suntem si preferatele firmelor de asigurari.

Tot noi suntem cele care conducem cu tocuri, sau in haine cat mai stranse pe trup ce nu permit o pozitionare comoda. As vrea sa putem supune barbatii la astfel de conditii, sa mai vedem atunci precizie. Nu, barbatii sunt campioni la neacordarea de prioritate, depasirea limitei de viteza, sfidarea culorilor semaforului, fiind nu tocmai buni prieteni cu codul rutier.

Inca o dovada cat de misogini pot fii barbatii, nu sunt toti dar totusi exista. Intelegem ca nu va egalam stimabile creaturi, suntem vinovate pentru tot ce se intampla, ne scuzati. De ce mai dam vina pe Base, cand femeile asteapta? Gimme ur best shot!

Sursa http://www.sport.ro

Categorii:Realitate Etichete:, , ,
  1. 10/02/2009 la 9:52 pm

    stim noi chestile astea cu cercetatorii si cu experimentele lor…

  2. 10/02/2009 la 10:23 pm

    Asa te vreau Chrisa…ce vrei sa zici Ale ???

  3. Chrisa
    10/02/2009 la 10:26 pm

    Eh, s-au vazut descoperiti si acum spun ca nu mai cred in cercetatori.😀

  4. 10/02/2009 la 11:35 pm

    @hime citeste postul meu cu cercetatorii si autobuzele si vei afla😀

  5. adrianstanciu
    11/02/2009 la 12:17 am

    lasa…si fetele/femeile sunt misandrine

  6. bloggerulcici
    11/02/2009 la 12:36 pm

    Destul de patetic…nu prin astfel de articole vei dovedi ca femeile conduc (mai) bine.

  7. Chrisa
    11/02/2009 la 1:24 pm

    @bloggerulcici nu am vrut sa dovedesc ca femeile conduc mai bine decat voi, ci doar ca nu toate accidentele se petrec din cauza noastra. De fiecare data cand ceva se intampla in trafic, dati vina pe noi. De ce? Pentru ca e mai usor.
    Din intamplare am dat peste studiul efectuat de cercetatorii din Germania, si l-am introdus ca un mic argument.

  8. Chrisa
    11/02/2009 la 1:26 pm

    P.s. Cunosc destule femei care conduc excelent, desigur sunt constienta ca sunt unele care nu o fac destul de bine. Dar asta se aplica si in cazul barbatilor.

  9. Chrisa
    11/02/2009 la 1:37 pm

    @adrianstanciu Sunt, nu am zis eu ca nu.😀

  10. 11/02/2009 la 2:18 pm

    Ok !!! Acum il citesc !

  11. 11/02/2009 la 2:35 pm

    eu raman la aceeasi parere😛

  12. 11/02/2009 la 2:36 pm

    @alexxutzu care? k suntem praf la volan?

  13. 11/02/2009 la 2:40 pm

    ca doar 90% din femei conduc ok bineinteles sunt si barbati bata dar e o chestie care am mai spus-o, nu au atentie distributiva, nu au imaginatie, nu apreciaza distantele si multe altele.Chiar accidentele se intampla mai mult din cauza barbatilor dar cele grave, cele usoare apartin femeilor cred…:D e doar o parere personala.

  14. 11/02/2009 la 6:46 pm

    mmm…iubita stie ce zici???

  15. 12/02/2009 la 7:14 am

    Bun articolul, de ce va obositi sa comentati inainte sa mestecati cuvintele? Recititi articolul pana realizati unde a batut… toate avem o parte androfobista, dar in articolul asta nu iese in evidenta decat sistemul de auto-aparare🙂.

  16. lil lil
    23/04/2010 la 2:27 pm

    eu sunt de parere ca sofatul este, pentru femei, un sport extrem! si imi sustin parera pana ma apuc de alte sporturi extreme:D

  17. 12/01/2011 la 12:57 am

    Da, sigur. Este si asta un punct de vedere. Nici eu nu sunt soferita dar ma simt jignita cand barbatii au tendinta sa bage toate femeile intr-o oala si sa ne judece doar pentru ca noi suntem sexul slab si pentru ca ei au mai multe cunostinte in domeniul auto. Nu are nici una de-a face cu cealalta. Cat de bun esti ca si sofer depinde de la o persoana la alta. Nu cred ca avem noi o gena speciala care ne indeamna sa intram in stalp. Li se intampla si femeilor si barbatilor.

  18. 14/01/2011 la 2:18 pm

    :)) app de makiatul la volan: :)) si eu imi retusez makiajul cateodata cand observ ca am la dispozitie mai mult de 30 de secunde! si am reusit si alte performante de cand am carnetul: sa conduc cu cizme cu toc iarna asta! sa conduc in fuste scurte si stramte, sa observ si peisajul din jur, nu numai drumul din fata(cine ma stie, ma intelege k nu observ persoana din drepata, de ex, doar cand urca in masina si cand coboara)! ;))

  19. 14/01/2011 la 3:51 pm

    Foarte bine. Ma faci mandra. You go girl.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

