Prima pagină > Fata in fata cu mine > Quiz: Viata anterioara

Quiz: Viata anterioara


Mi-am facut acum cateva zile un test pe Kudika despre cine am fost intr-o viata anterioara pe care il gasiti aici.

Artist
Intr-o viata anterioara, ai trait in perioada Renasterii, in Milano si ai fost un artist iubit de toata lumea. Cautai frumosul in tot ceea ce te inconjura, fiind foarte pasionat de arta, insa inceputurile au fost foarte dificile, in special din cauza problemelor materiale. Creativitatea ti-a adus multe laude, ceea ce s-a transmis in viata ta actuala printr-o personalitate boema si dorinta de a crea mereu lucruri frumoase. Este posibil ca in viata actuala sa ai un talent artistic ascuns, precum acela de a picta, sculpta sau de a scrie literatura.

Ei bine, talentul ascuns nu mi l-am descoperit inca, asta daca exista. In schimb caut frumosul in tot ce ma inconjoara, sunt pasionata de arta si destul de creativa.
Voi cine ati fost intr-o viata anterioara?

  1. 07/02/2009 la 10:39 pm

    interesante chestiile astea imi plac si mie!

  2. Chrisa
    07/02/2009 la 11:51 pm

    Ma bucur, eu ma distrez copios pe seama lor.

  3. 08/02/2009 la 6:48 am

    Draguta chestiuta, observ ca te distreaza orice in seara asta exceptand examenul >:)>:) da stiu, sunt rautacioasa .

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

