Mi-ar placea…


Asa cum am mai zis, imi place sa ma scufund in lumea mea, imi place sa ascult muzica mea preferata , sa inchid ochii si sa calatoresc. In lumea mea nu mai sunt confuza, imi cunosc sentimentele si dorintele iar temerile si problemele dispar.

In lumea mea pot citi gandurile oamenilor, desi nu imi place ce gasesc cateodata, “el” ma strange in brate de cate ori am nevoie, ma simt in siguranta tot timpul, sunt mult mai fericita, stiu cum va fii viitorul, lenevesc cat vreau, calatoresc unde vreau, timpul nu trece asa repede, nu imbatranesc niciodata, am parte de momente cum numai in filme vezi, ma simt cea mai frumoasa, sunt iubita, mi-am gasit Fat Frumos-ul, am prieteni de incredere, ma distrez mai mult, am mai multa incredere in mine, fac tot ceea ce vreau si imi place.

Mi-ar placea sa fie asa si in realitate, dar cele mai frumoase vise sunt acelea care nu se indeplinesc.

Categorii:Vise, ganduri si secrete Etichete:,
  1. 06/02/2009 la 6:21 pm

    frumos. imi place cum scrii !

  2. 08/02/2009 la 11:47 am

    cel mai frumos este tocmai sa incerci sa iti realizezi visele … dar mai ales sa ai vointa si sa crezi ca poti sa le indeplinesti!🙂 drumul este cel mai important😉

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

