To start…


Visul… punctul magistral de provenienta a tot ce ne inconjoara, a tot ce vedem, ce simtim, ce infaptuim. Intruneste in sine toate contradictiile, pentru ca totul se naste din el. Din el plecam, in el ne intoarcem, este ca si pamantul dar totusi ii este superior.

Fiecare embrion se naste dintr-un vis, creste dintr-un vis si moare pentru alt vis. E nevoie de un visator ca un vis sa prinda contur… e nevoie de un vis ca un visator sa prinda viata… e nevoie de un vis si un visator pentru a procrea.

Visam inca de la primii pasi si continuam sa visam pana la ultimii, fara vise am pleca din nimic si in nimic ne-am intoarce… si cum nimic nu e lipsit de sens, acest lucru e imposibil.

Cine sunt eu ? Un punct minuscul in aceasta lume, un suflet cu dor si cu speranta, cu amintirea inca vie in inima, ma pierd si ma regasesc in vis. Fericire nescrisa si necuprinsa in intregime in suflet.

Am fost, sunt si voi fii vesnic intr-o stare de visare, imi place sa creez lumi alambicate, desi realitatea in sinea ei e banala. Daca viata de zi cu zi nu imi starneste nici un sentiment aparte, de ce nu mi-as genera starea de frenezie singura?

Sunt incostienta, inchid ochii si ma las dusa de val, visez, ma joc, nu vreau sa cresc, dar invat sa o fac. Ma hranesc cu portia de visare zilnic, pentru a ma echilibra.

  1. 06/02/2009 la 6:22 pm

    Si eu ador sa visez …si nu permit nimanui sa-mi fure visele!!!

  2. 08/02/2009 la 11:43 am

    bine ai venit!😉 let`s find The Secret😉

  3. Maisha
    20/10/2010 la 10:03 pm

    Si eu sunt o persoana cu capul in nori, mereu visatoare, si ma simt bine in lumea asta. O lume in care totul este posibil, pot sa-mi imaginez orice, sa ma relaxez:)
    Motto-ul meu: „Reality is wrong, dreams are for real!”;)

  4. 12/01/2011 la 12:52 am

    Ma bucur de fiecare data cand intalnesc alti visatori. Ma face sa ma simt mai bine cand stiu ca nu sunt singura cu capul in nori. Totusi asta este lumea noastra iar noi avem puterea.🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

